قطع دست مرد جوان در محل کار

غرق شدن خواهر و برادر در سد، قطع دست کشاورز جوان با کمباین، بازداشت سارقان منزل، حل معمای قتل سه کودک و کشف موادمخدر را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان استهبان گفت: برادر و خواهر ۳۲ و ۴۵ ساله بر اثر بی احتیاطی در سد "رودبال" غرق شدند.

حسین اکبرپور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن دو خواهر و برادر در سد "رودبال"، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به جهت بررسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی و عوامل امدادی در بررسی‌های اولیه مشخص شد بردار و خواهر ۳۲ و ۴۵ ساله به همراه اعضای خانواده برای شنا به درون آب رفته‌اند که به دلیل عدم آشنایی به فنون شنا و بی‌احتیاطی غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان خاطرنشان کرد: با تلاش گروه‌های امدادی و مأموران انتظامی اجساد متوفیان پس از ۲۴ ساعت از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد، افراد باید از شنا کردن در رودخانه، استخر و دریاچه‌ها به دلیل اینکه بسیار خطرناک است، جدا پرهیز کنند.

قطع دست کشاورز جوان با کمباین

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه در پی گیر کردن دست راست کارگر جوان در کمباین برداشت برنج موجبات آسیب دیدگی شدید فراهم شد، اظهار کرد: سریعاً عملیات نجات و خارج کردن قطعه فلزی با توجه به شرایط مصدوم که در بخش ICU بیمارستان پورسینای رشت حضور داشت انجام گرفت.

شهرام مؤمنی خاطرنشان کرد: در این حادثه کارگر ۲۹ ساله از ناحیه انگشتان دست راست دچار قطع عضو شد.

وی تصریح کرد: کشاورزان و متصدیان کار با کمباین برداشت برنج باید در زمان روشن بودن دستگاه به هیچ عنوان برای خارج کردن ضایعات و کاه و کلش از دست استفاده نکرده و حتماً قبل از پاکسازی از خاموش بودن دستگاه اطمینان داشته باشید.

بازداشت ۳ سارق حرفه‌ای منزل

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری و انهدام باند سه نفره سارقان منزل خبر داد.

قاسم دستخال اظهار کرد: پرونده‌ای مبنی بر سرقت منزل به پلیس آگاهی ارجاع شد و چکیده پرونده نشان از این داشت، شاکی منزل خود را ترک کرده و در مراجعت متوجه سرقت طلاجات به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال از داخل گاو صندوق خانه‌اش می‌شود که برای پی جویی و کشف جرم پرونده به کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه ارجاع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان صحنه سرقت را بررسی و پس از بازبینی فیلم دوربین مداربسته تصاویری از سارقان به دست می‌آورند و یافته‌ها حاکی از آن بود سرقت توسط دو زن و یک مرد به وقوع پیوسته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان پس از کشف سرنخ‌های متعدد و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم موفق می‌شوند هویت سارقان که اسامی آنها م‌ژده و کیومرث بود را به دست آورند، پس با هماهنگی بازپرس محترم شعبه پنج دادسرای ناحیه ۱۵ تهران متهم ردیف اول پنجم تیر ماه در مخفیگاه خود دستگیر و به اداره آگاهی منتقل شد و در بازجویی به سرقت اعتراف و اظهار کرد اموال سرقتی را به شخصی دیگر فروخته است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با اعتراف صریح مژده کارآگاهان در ادامه پی جویی‌ها مالخر طلاجات نیز دستگیر و کلیه طلاجات مسروقه کشف و تحویل مالباخته شد و متهم دیگر پرونده به اسم کیومرث که دارای سابقه متعدد کیفری است، نیز دستگیر و به سرقت معترف شد.

حل معمای قتل ۳ کودک توسط پلیس

کارآگاهان با انجام تحقیقات به اسنادی دست یافتند که نشان می‌داد مرد ۳۵ ساله معتاد شش فرزند داشته که اکنون اثری از سه فرزند او نیست.

با پیچیده‌تر شدن این معما تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد مرد ۳۵ ساله چند سال قبل از همسر معتادش در حالی جدا شده که او نیز به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته است. همچنین ادامه بررسی‌ها نشان داد دو دختر ۹ و ۱۲ ساله مرد ۳۵ ساله هم اکنون در کنار او زندگی می‌کنند و پسر هفت ساله‌اش نیز به دلیل بدسرپرستی و با دستور قضائی در بهزیستی به سر می‌برد.

وقتی اوضاع و احوال اجتماعی و محل سکونت این مرد معتاد در یکی از روستاهای اطراف مشهد مورد کنکاش‌های پلیسی قرار گرفت سرنخ‌هایی از ارتکاب جنایت به دست آمد و بدین ترتیب فرضیه‌های پلیسی درباره قتل سه کودک خردسال شکل گرفت و دستور بازداشت مرد معتاد به اتهام قتل عمد صادر شد.

در پی اعتراف این مرد شیشه‌ای به قتل پسر معلولش، بلافاصله گروه تخصصی کارآگاهان در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد، عازم روستای محل سکونت وی شدند و تحقیقات میدانی را برای کشف جسد این کودک بی‌گناه آغاز کردند.

مرد معتاد محلی را در گورستان به کارآگاهان نشان داد و مدعی شد جسد پسر یک ساله‌اش را در آن مکان رها کرده است. پس از چند دقیقه جست‌وجو بقایایی از جسد یک کودک خردسال نمایان شد و بخشی از بقایای مذکور برای تعیین علت دقیق مرگ و سن و سال به پزشکی قانونی انتقال یافت.

کشف موادمخدر در خودرو سواری

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از کشف ۲۷ کیلوگرم تریاک در سراوان رشت خبر داد.

حیدری آزاد اظهار کرد: با بهره مندی از ظرفیت منابع خبری و پشتیبانی مرکز فنی پلیس مبارزه با موادمخدر استان یک دستگاه خودرو سواری حامل مواد مخدر در سراوان رشت متوقف شد.

وی افزود: در این مأموریت سه نفر از متهمان دستگیر و مقدار ۲۷ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد، مأموران پلیس در مبارزه با مواد مخدر و قاچاقچیان موادمخدر بی‌وقفه تلاش می‌کنند.‌

کد خبر 515355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.