«هتل ترانسیلوانیا ۴» در سینماها اکران نمی‌شود

کمپانی سونی در حال مذاکره بر روی قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری برای انتقال حق نمایش «هتل ترانسیلوانیا» به کمپانی آمازون است.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، کمپانی سونی پیکچرز و آمازون در حال مذاکره هستند تا انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیا ۴» به صورت جهانی در سرویس نمایش آنلاین آمازون پرایم نمایش داده شود. گفته می‌شود این توافق در ازای پرداخت بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از سوی آمازون انجام خواهد شد.

«هتل ترانسیلوانیا» یکی از مجموعه فیلم‌های مهم کمپانی سونی است که سه فیلم قبلی آن از سال ۲۰۱۲ در گیشه جهانی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار فروخته است. اما افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونا در هفته‌های اخیر باعث شده که نگرانی‌هایی در مورد فروش این انیمیشن ایجاد شود. بیشتر مخاطبان این انیمیشن کودکان هستند و از طرفی هم هنوز واکسیناسیون برای کودکان زیر ۱۲ سال صورت نگرفته است.

با تصمیم سینماهای نیویورک برای حضور در سینماهای سربسته، سینماروها باید گواهی دریافت واکسن داشته باشند. سونی هم با توجه به این مشکلات از ماه آگوست تصمیم گرفت جایگزین دیگری برای قسمت چهارم «هتل ترانسیلوانیا» در نظر بگیرد. این انیمیشن در ابتدا قرار بود یکم اکتبر راهی سینماها شود.

سونی از معدود کمپانی‌هایی است که سرویس اکران آنلاین متعلق به خودش را ندارد. در سال ۲۰۲۰ این کمپانی مجبور شد نمایش فیلم سینمایی «سگ تازی» با بازی تام هانکس را از طریق اپل تی‌وی پلاس انجام دهد. آثار دیگری از این کمپانی به ترتیب در سرویس‌های HBO Max و Hulu نمایش داده شدند. سونی امسال هم با نتفلیکس همکاری‌هایی انجام داده بود.

«هتل ترانسیلوانیا ۴» توسط درک دریمون و جنیفر کلاسکا از روی فیلمنامه‌ای به نوشته آموس ورنون ساخته شده است و در آن صداپیشگان معروفی حضور دارند.

کد خبر 515294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرین IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    0 0
    بدک نبود