انفجار در مدرسه فولادشهر

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان از دو حادثه انفجار در مدرسه‌ فولادشهر و تصادف مینی بوس و اتوبوس در سه راهی ملک شهر اصفهان خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه انفجار داخل مدرسه واقع در فولادشهر محله A2 در ساعت ۲۳:۰۸ شامگاه دوشنبه به اورژانس اصفهان گزارش شد و برای امدادرسانی به مصدومان آن دو آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان در خصوص وضعیت مصدومان این حادثه گفت: مرد ۲۹ ساله با سوختگی وسیع درجه دو، دو خانم ۴۷ و ۲۳ ساله و مرد میانسال ۵۶ ساله با آسیب‌های متعدد در اندام‌ها به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

عابدی با بیان این که مصدومان حادثه از اعضای خانواده سرایدار مدرسه بودند، گفت: احتمالاً دلیل وقوع این حادثه به دلیل نشت گاز بوده است.

تصادف مینی‌ بوس و اتوبوس در سه راهی ملک شهر

وی در خصوص حادثه دیگری اظهار کرد: در ساعت ۶:۲۳ بامداد امروز حادثه برخورد اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس در خیابان کاوه - سه راه ملک شهر اصفهان به اورژانس اصفهان گزارش شد.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان از اعزام سه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ برای امدادرسانی به این حادثه خبر داد و گفت: شش مصدوم حادثه به بیمارستان کاشانی اصفهان منتقل شدند.

کد خبر 515223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.