تبلت Teclast T40 Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

تبلت Teclast T40 Plus به تراشه Unisoc T618 SoC مجهز شده است و با قیمت ۲۱۹.۹۱ دلار وارد بازار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تبلت Teclast T40 Plus دارای صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن 2K میزان روشنایی ۳۵۰ نیت و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. با توجه به اندازه بزرگ صفحه نمایش این تبلت، شرکت سازنده چهار بلندگو برای آن در نظر گرفته است.

تبلت Teclast T40 Plus به تراشه Unisoc T618 SoC مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند. این محصول از پردازشگر گرافیکی Mali-G52 3EE بهره می‌برد بنابراین تجربه گیمینگ فوق العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد علاوه بر این تبلت ذکر شده از اتصالات 4G و دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.

دوربین سلفی به کار رفته در تبلت Teclast T40 Plus دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است. در حالی که دوربین اصلی این محصول به سنسور هشت مگاپیکسلی مجهز شده است. تبلت Teclast T40 Plus با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌شود و دارای پورت شارژ Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق از یک باتری ۶ هزار و۶۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. محصول ذکر شده با قیمت ۲۱۹.۹۱ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است.

کد خبر 515200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.