عضو شورای شهر بجنورد: به رحمانی مطلق رای ندادم

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: من تابع کسی نیستم و چشم بسته انتخاب نمی کنم. رای همکارانم قابل احترام است.

اعظم‌السادات افشین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره انتخاب شهردار جدید بجنورد، اظهار کرد: بعد از سه دوره حضور در شورای اسلامی شهر بجنورد می‌توانم رأی درست را تشخیص بدهم و برای تنویر افکار عمومی اعلام می‌کنم که به آقای رحمانی مطلق رأی ندادم.

وی افزود: با توجه به سوالات متعدد افکار عمومی و به خصوص شهروندان بجنوردی لازم دانستم رأی خود را به شورت شفاف اعلام کنم.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: من تابع کسی نیستم و چشم بسته انتخاب نمی‌کنم. رأی همکارانم قابل احترام است ولی با تجربه‌ای که دارم و با توجه به خواست همشهریان و با شناختی که از توانمندی‌های رقیب آقای رحمانی مطلق داشتم، به شهردار منتخب رأی ندادم.

وی ادامه داد: رأی مستقل من اصلاً خلاف جریان حرکت کردن نیست بلکه آگاهانه انتخاب کردن است و به نظرم حرف حق را باید گفت حتی اگر یک نفر باشی.

به گزارش ایمنا، در جریان جلسه انتخاب شهردار بجنورد، مرتضی رحمانی مطلق با هشت رأی موافق و یک رأی مخالف به عنوان شهردار انتخاب شد که این انتخاب حرف و حدیث‌های بسیاری به همراه داشت.

اعظم السادات افشین فر با علنی کردن رأی خود مخالفت خود را اعلام کرد. غیر بومی بودن، بازنشسته بودن و مدرک تحصیلی غیر مرتبط با سمت شهرداری از دلایل اصلی مخالفت شهروندان بجنوردی با شهردار جدید است.

کد خبر 515192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.