چراغ رومیزی هوشمند شیائومی MIJIA Lite چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت شیائومی اخیرا چراغ رومیزی هوشمند خود به نام MIJIA Lite را در بازار چین عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، چراغ رومیزی هوشمند شیائومی MIJIA Lite نسخه پیشرفته چراغ رومیزی MIJIA Lite است که سال گذشته وارد بازار شده است، تفاوت عمده محصول جدید شرکت شیائومی با نسخه پیشین این است که قادر است فعالیت‌های هوشمندانه‌ای انجام دهد و از پلاستیک ABS با کیفیت ساخته شده است که ظاهر ظریفی به آن بخشیده است.

این چراغ رومیزی دارای یک بازوی قابل تنظیم است که برای کنترل جهت تابش نور می‌توان از آن استفاده کرد و می‌تواند تا ۲۱۸ درجه خم شود و تا ۱۸۰ درجه بچرخد. این محصول دارای روشنایی حداکثر ۱۲۰۰ لومن است و از چشمان کاربران در برابر نور آبی مضر محافظت می‌کند هم‌چنین دارای کلید لمسی خاموش و روشن است و کاربران می‌توانند برای تنظیم روشنایی این کلید را برای مدت طولانی‌تر فشار دهند.

کاربران می‌توانند روشنایی این چراغ را از طریق برنامه Mijia تنظیم کنند. محصول ذکر شده می‌توانند فرامین کاربران را از طریق بلندگوهای هوشمند XiaAI اجرا کند و زمانی که به بلندگو متصل می‌شود افراد می‌توانند آن را از طریق فرامین صوتی خاموش و روشن کنند یا نور آن را تنظیم کنند. قیمت چراغ رومیزی هوشمند شیائومی MIJIA Lite 15 دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 515183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.