پذیرش دانشجو در ۲۰ مرکز آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران گفت: فرایند ثبت نام از متقاضیان پذیرش دوره‌های کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای رشته‌های تخصصی حوزه مدیریت بحران برای مهرماه سال ۱۴۰۰ در ۲۰ مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، احمد سلطانی اظهار کرد: فرایند ثبت نام از متقاضیان پذیرش دوره‌های کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای رشته‌های تخصصی حوزه مدیریت بحران برای مهرماه سال ۱۴۰۰ در ۲۰ مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، زنجان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد از ۲۴ تا ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران افزود: کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی با پذیرش دانشجو در ۱۵۶ کد رشته- محل برای مهرماه سال جاری موافقت کرده است که از این تعداد ۹۱ کد رشته- محل در مقطع کاردانی حرفه‌ای و ۶۵ کد رشته-محل در مقطع کارشناسی حرفه‌ای است.

وی تاکید کرد: داوطلبان تحصیل در این رشته‌ها که بدون آزمون پذیرش خواهند شد برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

سلطانی با اشاره به سابقه و تخصص جمعیت در ارائه آموزش‌های کاربردی در حوزه مدیریت بحران و امداد و نجات در سوانح، تصریح کرد: حسب ارزیابی‌های منطقه‌ای در خصوص نیازهای تخصصی در این حوزه، عناوین رشته‌های تحصیلی مورد نیاز در مراکز جمعیت پیش بینی و مورد تأیید کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار گرفته است تا زمینه تحصیل علاقمندان در سراسر کشور در رشته‌های واجد بازار کار فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه با ظرفیت‌های دانشگاهی ایجاد شده در حوزه مدیریت بحران، اظهار امیدواری کرد: با توسعه آموزش‌های علمی کاربردی در این حوزه شاهد تحول در نظام مدیریت بحران در کشور باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 515078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.