چوپان دروغگو، این قسمت مدیران بارسلونا

احتمالاً در جلسه تایید صلاحیت کاندیداهای مدیریت در بارسلونا، اول از همه به گزینه "دروغگو بودن" نگاه می کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جوردی آلبا بازیکن ۳۲ ساله بارسلونا در خصوص جدایی پرحرف و حدیث لیونل مسی از جمع آبی و اناری‌های کاتالونیا گفت که انتظار دارد مدیرعامل این باشگاه یعنی لاپورتا، هرگونه شک و تردید در مورد نقش خود را در آینده نزدیک برطرف کند.

مدافع کناری تیم فوتبال بارسلونا در دفاع از انتقادات خود مبنی بر اینکه ممکن است تا حدی مقصر خروج لیونل مسی باشد، صحبت کرده است. وی اعتقاد دارد که مدیریت باشگاه کاتالان در خصوص قرارداد مسی با هواداران شفاف برخورد نکرده و برخی مسائل به دروغ و برای فریب هواداران عنوان شده‌ است.

پیش از این لاپورتا، مدیرعامل جدید باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود که به دلیل مخالفت بازیکنان با کاهش مبلغ قرارداد خود، بارسلونا قادر به تمدید قرارداد مسی نیست و این بازیکن برای جلوگیری از ورشکست شدن باشگاه باید جدا شود. مسئله‌ای که باعث انتقاد فراوان به بازیکنان بارسا شد.

آلبا در کنفرانس مطبوعاتی پس از پیروزی ۴-۲ بارسلونا مقابل رئال سوسیداد گفت: هیچ کس قبل از یورو ۲۰۲۰ با من تماس نگرفته و صحبت‌هایی که انجام شده دروغ است. اگر باشگاه با من صادقانه صحبت می‌کرد، بدون شک من مایل بودم مبلغ قراردادم را کاهش دهم. تمام زندگی خودم را در بارسلونا طی کرده‌ام و از اینجا هستم. دوست ندارم تعهدی که به اینجا دارم خدشه دار شود.

بازیکن اسپانیایی بارسلونا افزود: از آنجا که رئیس هنوز به طور خاص در این مورد صحبت نکرده است، من تصور می‌کنم که او صحبت خواهد کرد و حقیقت را خواهد گفت. اختلاف نظری در این زمینه وجود دارد و برخی صحبت‌ها، کاملاً دروغ است. ما در این زمینه باید صادق باشیم.

وی تأیید کرد که وکلایش با باشگاه در خصوص شرایط موجود صحبت کرده‌اند: پیکه، فقط به دلیل زمان بندی توانست حقوقش را کاهش دهد اما همه کاپیتان‌های تیم مایل هستند کارهای زیادی برای باشگاه انجام دهند. دروغ‌ها من را اذیت کرده و خسته می‌کند. من می‌توانم خیلی چیزها را تحمل کنم، اما برای چیزهایی که خانواده‌ام باید بشنوند و صحبت‌هایی که به دور از حقیقت است رنج می برم.

جوردی آلبا تاکید کرد که او همیشه مایل به کاهش دستمزد بوده است و کاپیتان‌ها مایل بودند حتی این کار را جدا از مذاکرات باشگاه با لیونل مسی انجام دهند. وی اظهار داشت که اگر آنها زودتر متوجه شرایط وخیم تیم و احتمال خروج مسی می‌شدند، بدون شک برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می‌کردند.

این اولین بار نیست که مدیران باشگاه بارسلونا موضعی مقابل بازیکنان این تیم پیدا می‌کنند. پیش از این در زمان راسل، مدیر اسبق این باشگاه فسادهای مختلفی درون تیم صورت گرفت که بسیاری او را نابود کننده میراث ارزشمند لاپورتا می‌دانستند. پس از راسل نیز با اضافه شدن بارتومئو به تیم مدیریتی باشگاه محبوب کاتالونیا، شرایط به هیچ عنوان خوب پیش نرفت و حتی رسوایی‌ها در خصوص فعالیت‌های محرمانه بارتومئو علیه بارسلونا و برخی بازیکنان از جمله مسی بسیار خبرساز شد.

حالا لاپورتا هم در جایگاه مهمی از تاریخ بارسلونا قرار گرفته است. او که با نگه داشتن مسی می‌توانست از یک اسطوره به قدیس تبدیل شود، حالا تبدیل به شخصیتی منفور برای هواداران شده و اظهارنظرهای بازیکنان می‌تواند مهر تأییدی باشد بر دروغگو بودن آخرین امید بارسایی‌ها برای نگه داشتن مسی.

کد خبر 515013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.