بازار ارز دیجیتال امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین اگر بتواند بالای ۴۷ هزار و ۵۰۰ دلار خود را تثبیت کند انتظار رشد قیمتی تا محدوده ۵۳ هزار دلار را برای این رمز ارز متصوریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۷ هزار و ۳۹۲ دلار، رشد ۳.۵۱ درصدی
  • اتریوم سه هزار و ۲۸۲ دلار
  • کاردانو دو دلار و ۱.۱۸ سنت
  • بایننس کوین ۴۰۵ دلار و ۸۶۸ سنت
  • دوج کوین ۳۳ سنت، رشد ۱۷ درصدی
  • ریپل یک دلار و ۲۹ سنت
  • پولکادات ۲۴ دلار و ۲۸ سنت
  • یونی سواپ ۳۰ دلار و ۷۶ سنت
  • سولنا ۶۲ دلار، رشد ۴۲ درصدی
  • بیت کوین کش ۶۹۹ دلار
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

بیت کوین ۲۵ مرداد، در حوالی مقاومت

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین اگر بتواند بالای ۴۷ هزار ۵۰۰ دلار خود را تثبیت کند انتظار رشد قیمتی تا محدوده ۵۳ هزار دلار را برای این رمز ارز متصوریم.

اخبار مهم بازار کریپتوکارنسی

گوساتس کارت پاداش بیت کوین را در هند راه‌اندازی کرد

شرکت گوساتس که پاداش‌های بیت کوینی ارائه می‌دهد، کارت پاداش جدیدی را برای مشتریان در هند راه‌اندازی کرده است. این محصول جدید با همکاری شرکت ملی پرداخت هند معرفی شده و شرایط را برای پذیرش گسترده‌تر ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند. این کارت‌های پاداش از طریق برنامه موبایلی و مرورگرها در دسترس کاربران قرار دارد. آنها با استفاده از این کارت‌ها می‌توانند هنگام خرید از برندهای بزرگی همچون آمازون، استارباکس و فلیپ‌کارت پاداش بیت کوینی بگیرند. در این کارت‌ها از قراردادهای هوشمند و روش‌های سپرده‌گذاری پلتفرم استکس استفاده شده که به کاربران اجازه می‌دهد از طریق توکن STX بیت کوین کسب کنند.

پیش‌بینی تریدر مشهور؛ بیت کوین از مرز ۱۰۰ هزار دلار عبور می‌کند

اسکات ملکر، تریدر برجسته ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرد قیمت بیت کوین تا انتهای سال جاری میلادی اوج تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. ملکر گفت: «اگر قیمت بیت کوین طی شش تا ۱۲ ماه آینده شش رقمی شود، یا بهای اتریوم در این بازه زمانی به سمت ۱۰ هزار دلار حرکت کند، اصلاً تعجب نمی‌کنم.» او همچنین لایحه زیرساخت دولت بایدن را بزرگ‌ترین تبلیغ طول تاریخ برای بیت کوین قلمداد کرد. ملکر با اشاره به حمایت‌های نمایندگان سنا از ارزهای دیجیتال در جریان رأی‌گیری برای این لایحه ۱.۲ تریلیون دلاری، افزود بحث‌های مطرح‌شده درباره این حوزه به افزایش آگاهی مردم منجر شده است و احتمال می‌رود افراد به جای فروش اندوخته‌های دیجیتال خود بیشتر به خرید آنها روی بیاورند.

دسترسی شرکت‌های سرمایه‌گذاری به بیت کوین از طریق گری اسکیل

اظهارنامه‌های ارسالی برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد به تازگی چهار شرکت مدیریت سرمایه به خرید سهام صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین گری اسکیل روی آورده‌اند. کلیر پراسپکتیو روز جمعه اعلام کرد ۷,۷۹۰ سهم از این صندوق را خریداری کرده است. آنکورا مالک ۱۳,۹۴۵ سهم از این صندوق است و برنامه‌ای بلندمدت برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دارد. دو شرکت بوستون پرایوت ولث و پارک‌وود بوستیتس با خرید سهام بیشتر بر اندوخته‌های خود افزوده‌اند و به ترتیب دارای ۱۰ هزار و ۴۶۹ و ۱۲۵ هزار سهم هستند. کارشناسان بر این باورند که در صورت ادامه روند صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، شرکت‌ها احتمالاً دارایی‌های بیشتری خریداری کنند.

نتایج یک نظرسنجی: ویتنام پیشتاز پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان است

نتایج نظرسنجی برگزار شده توسط وب سایت بررسی و مقایسه محصولات مالی فایندر (Finder) در میان ۴۲ هزار نفر از ۲۷ کشور نشان می‌دهد که ویتنام دارای بالاترین نرخ پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان است. ۴۱ درصد از ویتنامی‌ها در این نظرسنجی گفته‌اند که ارز دیجیتال خریداری کرده‌اند. همچنین بیست درصد از ویتنامی‌ها گفته‌اند که بیت کوین خریداری کرده‌اند که این آمار هم در میان کشورهای جهان بالاترین است. آسیا در این نظرسنجی بالاترین نرخ پذیرش را داشته و اندونزی، هند، مالزی و فیلیپین پس از ویتنام قرار دارند. گفتنی است که پایین‌ترین نرخ پذیرش نیز مربوط به بریتانیا و ایالات متحده با هشت و ۹ درصد بوده است.

پلیس بریتانیا فلش درایو حاوی ۹.۵ میلیون دلار اتریوم را مصادره کرد

پلیس بریتانیا روز چهارشنبه اعلام کرد در جریان رسیدگی به یک پرونده کلاهبرداری بین‌المللی مرتبط با ارزهای دیجیتال یک فلش درایو حاوی ۹.۵ میلیون دلار اتریوم را مصادره کرده است. مأموران پلیس همچنین ۱۲.۷ میلیون دلار ارز دیجیتال دیگر را در ارتباط با این پرونده توقیف کردند. عملیات پلیس برای بازگرداندن این دارایی‌ها به صاحبان اصلی آن شروع شده است. قربانیان این کلاهبرداری عمدتاً ساکن آمریکا، بریتانیا، اروپا، چین، استرالیا و هنگ‌کنگ بودند و هویت و موقعیت عده‌ای از آنها مشخص نیست.

قتل یک شهروند در ونزوئلا به خاطر بیت کوین

تبهکارانی که در ونزوئلا یک شهروند را ربوده بودند بعد از آن که نتوانستند باج بیت کوینی مورد نظر خود را بگیرند، فرد ربوده‌شده را به قتل رساندند. ربایندگان در ابتدا از خانواده این فرد ۱.۵ واحد بیت کوین درخواست کرده بودند و سپس این مبلغ را به نیم واحد بیت کوین کاهش دادند. با وجود این، خانواده فرد قربانی در نهایت موفق به تهیه ۰.۰۶۲ واحد بیت کوین معادل دو هزار و ۷۵۰ دلار شد که مشخصاً این مبلغ کافی نبود و به مرگ یک انسان منجر شد.

پای دوج کوین به لیگ برتر فوتبال انگلستان هم باز شد

به گزارش آتلانتیک، بازیکنان تیم واتفورد در لیگ برتر انگلستان طی فصل جاری پیراهن دوج کوینی را به تن خواهند کرد. اسپانسر واتفورد وب سایت Stake است که یک بنگاه پیش بینی مسابقات ورزشی مبتنی بر ارز دیجیتال است. قرار است دوج کوین بر هر سه پیراهن تیم فوتبال واتفورد در این فصل از لیگ برتر حضور داشته باشد. این باشگاه انگلیسی پیش‌تر بیت کوین را هم بر روی پیراهن خود داشته است. وب سایت استیک در ازای پرداخت ۷۰۰ هزار دلار توانسته این تبلیغ را بر پیراهن واتفورد قرار دهد که تمام آن از با ارز دیجیتال خواهد پرداخت.

بلومبرگ: بایدن به زودی بهنام را برای نامزدی ریاست CFTC معرفی می‌کند

بلومبرگ گزارش داده که جو بایدن قصد دارد روستین بهنام، سرپرست کنونی کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) را به زودی برای تصدی دائمی ریاست این نهاد معرفی کند. این نهاد از ماه ژانویه رئیسی ندارد و بهنام نیز تنها سرپرست آن است و حتی هنوز برای این سمت نامزد نشده تا مشخص شود سنا به او رأی خواهد داد یا خیر. یک منبع ناشناس به بلومبرگ گفته که او در هفته آینده به عنوان نامزدی تصدی این سمت به سنا معرفی خواهد شد.

سازمان خیریه بین‌المللی از کوپن‌های ارز دیجیتال در آفریقا و آمریکای جنوبی استفاده می‌کند

سازمان خیریه جهانی CARE، کوپن‌های مبتنی بر ارز دیجیتالی را ایجاد کرده است تا آنان را در میان زنان و گروه‌های منتخب در آفریقا و آمریکای لاتین توزیع کند. طبق گفته CARE، این کوپن‌ها برای خرید کالاها و خدمات یا دریافت پول نقد قابل استفاده هستند. این بنیاد خیریه در بیانیه خود از اجرای دور آزمایشی این برنامه خبر داده و فاش کرده که تاکنون تنها گروه‌های در کنیا و اکوادور نسبت به اجرای این برنامه ابراز تمایل کرده‌اند. در کنیا قرار است کوپن‌ها به انجمن‌های پس‌انداز و وام‌های روستایی تعلق یابد که در حال مبارزه به اثرات اقتصادی کرونا هستند و در اکوادور نیز کوپن‌ها بین بازماندگان یا زنان در معرض خشونت مبتنی بر جنسیت توزیع خواهد شد.

ماسک و کوبان دوج کوین را قوی‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت می‌دانند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و مارک کوبان، مالک باشگاه دالاس ماوریکس، می‌گویند دوج کوین قوی‌ترین ارز دیجیتال برای پرداخت هزینه کالا و خدمات است. کوبان روز جمعه در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت هنگامی صحبت استفاده از دوج کوین به عنوان یک روش تبادل مطرح می‌شود، جامعه این میم کوین قوی‌ترین گروه است. ماسک هم در واکنش به این اظهارات گفت: «من هم مدتی است که این مسئله را عنوان کرده‌ام.»

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 515009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.