فعالیت دو روز در هفته مراکز تعویض پلاک /استخدام در پلیس راهور استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از فعالیت مراکز تعویض پلاک در روزهای دوشنبه و سه شنبه و شرایط استخدام پلیس راهور خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراکز تعویض پلاک در استان اصفهان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه فعال است.

وی افزود: شهروندان سر ساعت تعیین شده در نوبت اینترنتی مراجعه کنند، حضور زودتر از موعد شهروندان باعث معطلی، ایجاد صف طولانی و تضعیف رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.

رانندگانی که اعتبار گواهینامه آنها تمام شده جریمه نمی‌شوند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در خصوص تمدید گواهینامه‌های رانندگی تصریح کرد: رانندگانی که اعتبار گواهینامه رانندگی آنها تمام شده به دلیل شرایط کرونایی جریمه نخواهند شد. توصیه می‌شود این رانندگان در اولین فرصت و در شرایط مناسب، نسبت به تمدید اقدام کنند.

وی در خصوص استخدام پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از بین برادران متعهد با مدرک تحصیلی دیپلم به صورت پیمانی پنج ساله انتظامی و در مقطع درجه داری از طریق آزمون ورودی و مصاحبه استخدام می‌کند.

شرایط استخدام در پلیس راهور

سرهنگ محمدی ادامه داد: حداقل سن داوطلبان ۱۸ سال و حداکثر سن ۲۵ سال برای افراد دارای مدرک دیپلم با حداقل معدل ۱۴ و حداقل قد ۱۷۰ از شرایط دیگر برای استخدام در پلیس راهور استان اصفهان است.

وی با اشاره به موارد آزمون ورودی برای استخدام پلیس راهور استان اصفهان گفت: معارف اسلامی، آشنایی با رایانه، زبان انگلیسی، عربی، هوش و استعداد تحصیلی از منابع مورد نظر در این آزمون است.

کد خبر 514960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    از اینجا میره اثاث خالی کن