وزارت کشور حکم را امضا کند، زاکانی کار خود را شروع می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر زمان وزارت کشور حکم شهردار منتخب را امضا کند آقای زاکانی کار خود را به عنوان شهردار آغاز خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در پایان جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه دستور اول این جلسه حضور معاون خدمات شهری شهرداری برای ارائه گزارش بود که بر طبق روال باید می‌آمد و گزارش عملکرد خود را توضیح می‌داد، اظهار کرد: آقای یزدانی مسائل مفصلی را مطرح کرد و باید گفت این معاونت یکی از معاونت‌های موفق شهرداری تهران بوده و یکی از زیرکی‌هایی که شد این بود که این معاونت حفظ شد و توانست کار خود را انجام دهد.

وی افزود: البته انتظارات ما بیش از این است و در بخش مربوط به مناطق و جمع‌آوری پسماند و رفت و روب باید تحول سریع شکل بگیرد. این موضوع را به سرپرست شهرداری آقای جاوید اعلام خواهیم کرد تا تحولی سریع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: از موضوعات دیگر مطرح شده، انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در سه شهرستان تهران، ری و شمیران، کمیته تطبیق مصوبات و ۱۰ کمیسیون ماده ۱۰۰ بود که با رأی اعضا نماینده‌های شورای شهر در این بخش‌ها مشخص شدند.

چمران افزود: بر اساس قانون ۱۰ روز پس از تشکیل شوراها نمایندگان شورا در این بخش‌ها باید معرفی شوند.

رئیس ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران همچنین در خصوص روند آغاز به کار زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: هر موقعی که وزارت کشور بررسی‌هایش را تمام کند و حکم شهردار را امضا و صادر کند شهردار منتخب کار خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 514793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.