حسینی: در تعطیلاتم و هیچ خبری از سپاهان ندارم!

وینگر سپاهان به شایعات روزهای اخیردرباره خودش برای تمدید قرارداد با طلایی پوشان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسینی که فصلی خوب را زیر نظر محرم نویدکیا طی کرده است هم‌اکنون وضعیت ادامه همکاری او با باشگاه مشخص نیست. او خرداد ۹۸ نظر امیر قلعه‌نویی را به خود جذب کرد و با قراردادی دو ساله از ذوب‌آهن راهی تیم همشهری یعنی سپاهان شد. وینگر سپاهان توانست با هر دو سرمربی خود یعنی امیر قلعه‌نویی و محرم نویدکیا به خوبی کار کند و آن‌ها را مجاب کند تا در ترکیب اصلی قرار گیرد.

با این وجود در روزهای اخیر حرف‌های ضد و نقیضی در خصوص ادامه همکاری این مهاجم با سپاهان شنیده می‌شود. از مثلت تهاجمی موفق سپاهان در این فصل که بیشترین گل زده را میان تیم‌های لیگ برتری دارد، تاکنون محمد محبی جدا شده و برخی منابع از جدایی سجاد شهباززاده می‌گویند. با این تفاسیر به نظر می‌رسد سپاهان دوست نداشته باشد مهره تهاجمی دیگری را از دست دهد و طبق آنچه نویدکیا همواره بر آن تاکید داشته، مدیران این باشگاه اصفهانی احتمالاً به دنبال تمدید با حسینی خواهند رفت.

هیچ خبری از سپاهان ندارم!

به همین بهانه برای اطلاع از آخرین وضعیت حسینی با او تماس گفتیم که محمدرضا حسینی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا حاضر به اظهار نظر در خصوص سپاهان نشد و گفت: "در تعطیلاتم و هیچ خبری از سپاهان ندارم! "

به گزارش ایمنا، آنطور که از سخنان حسینی برداشت می‌شود مدیران سپاهان هنوز برای تمدید قرارداد با او وارد مذاکره نشده‌اند و تکلیف نهایی این بازیکن در روزهای آتی مشخص خواهد شد.

کد خبر 514755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.