۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
مقابله با کرونا در چین

کشور چین با اجرای قوانین و محدودیت‌های پیشگیرانه موفق شده است به میزان قابل توجهی با افزایش شیوع بیماری کووید-۱۹ مقابله کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گونه دلتا ویروس کرونا، تعداد افراد مبتلا به بیماری کووید _۱۹ و مرگ و میر ناشی از آن در کشور چین همانند دیگر نقاط دنیا به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده بود به همین دلیل مقامات دولتی و بهداشتی این کشور قوانین و محدودیت‌های پیشگیرانه را با شدت و جدیت بیشتری اجرا کردند و تعداد افراد مبتلا به میزان چشمگیری کاهش یافت.

با توجه به قوانین و محدودیت‌های کرونایی، افراد اجازه ندارند خانه‌های خود را به قصد تفریح ترک کنند علاوه بر این در صورتی که افراد با بیمار مبتلا به بیماری کووید _۱۹ در ارتباط بوده‌اند باید به مدت ۱۴ روز خود را قرنطینه کنند زیرا ممکن است باعث انتقال بیماری به دیگر افراد شوند.

انتقال ویروس کرونا از افراد مبتلا به کووید _۱۹ بدون علامت نیز امکان‌پذیر است بنابراین افراد باید برای مدت تعیین شده خود را قرنطینه کنند. به گفته متخصصان، لازم است افراد بیشتری در کشور چین واکسینه شوند تا خطر ابتلا به نوع شدید بیماری کووید _۱۹، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ناشی از آن کاهش یابد.

کد خبر 514736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.