ممنوعیت‌های تردد دو هفته‌ای در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به تشریح ممنوعیت‌های تردد دو هفته‌ای پرداخت و گفت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت دوازده ظهر روز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کمال هادیانفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور، از ساعت دوازده ظهر روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد این ممنوعیت‌ها در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال خواهد شد و تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ادامه خواهد داشت.

کنترل‌های فیزیکی و سیستمی توسط همکاران بنده در تمامی محورها صورت خواهد پذیرفت. بر اساس قانون هرگونه تخلف در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی پانصد هزار تومان می‌باشد و تردد شبانه نیز از ساعت ۲۲ تا سه بامداد ممنوع است و دویست هزار تومان خودروهایی که قانون را رعایت نکنند جریمه خواهند شد همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یک بار جریمه خواهد شد.

بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه خودروهایی که جریمه کرونایی دارند تا یک ماه فرصت پرداخت دارند، در غیر این صورت جریمه‌های آنها دوبرابر خواهد شد.

همه مجوزهایی که تا قبل از تاریخ بیست و چهار مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل می‌باشد و صرفاً مجوزهایی که از تاریخ بیست و چهار مرداد ماه به بعد توسط فرمانداری‌ها آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

تردد بار مسافر مجاز است، اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد. خروج تمام خودروها با پلاک بومی از شهرها و ورود خودروی‌های غیربومی به شهرهای دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی را نخواهیم داد.

خودروهای غیر بومی نیز که در شهرهای مقصد حضور دارند بایستی ظرف بیست و چهار ساعت آینده این شهرها را ترک کنند و در صورت عبور از کمربندی استان‌های قرمز و یا نارنجی مشمول جریمه نخواهند شد.

مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک فقط در روزهای تاسوعا و عاشورا تعطیل خواهند بود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری باز و آماده ارائه خدمات به هموطنان می‌باشند. "

ممنوعیت‌های تردد دوهفته‌ای در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال می‌شود

ممنوعیت‌های تردد دوهفته‌ای در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال می‌شود

کد خبر 514678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.