سوریه بدون بازی دوستانه به مصاف ایران می‌رود

فدراسیون فوتبال فوتبال سوریه نتوانست مقدمات بازی دوستانه با تیم ملی اوگاندا را فراهم کند تا آنها بدون بازی آماده‌سازی به مصاف ایران بروند.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال سوریه که پس از تغییرات روی نیمکت خود و جدایی نبیل معلول تونسی، با نزار محروس سرمربی سوری به توافق رسیده بود، قصد داشت تا پیش از مصاف با ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو بازی دوستانه با اوگاندا برگزار کند که حالا خبر می‌رسد این بازی‌های تدارکاتی لغو شده است.

فدراسیون فوتبال سوریه با ارسال پیامی به همتای اوگاندایی خود به دلیل ناتوانی در برگزاری دیدار دوستانه با این کشور عذرخواهی کرد که علت این امر، عدم وجود ورزشگاه مناسب برای برگزاری این بازی در کشور اردن عنوان شده ضمن اینکه رقابت‌های لیگ کشور اردن نیز آغاز شده و صدور مجوز برای برگزاری بازی دوستانه دشوار است.

از دیگر مشکلاتی که سوری‌ها برای لغو این بازی اعلام کرده‌اند، صدور ویزای ورود بازیکنان اوگاندا به خاک اردن به دلیل همه گیری ویروس کرونا عنوان شده است. پیش از این فدراسیون فوتبال اوگاندا اعلام کرده بود که این کشور در تاریخ اول و چهارم شهریور به مصاف سوریه می‌رود ولی اکنون این کشور باید بدون برگزاری بازی دوستانه به مصاف ایران برود.

تیم ملی فوتبال سوریه یکی از حریفان ایران در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. دو تیم در تاریخ ۱۱ شهریور نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را در استادیوم آزادی برگزار می‌کنند. کره جنوبی، عراق، لبنان و امارات دیگر حریفان ایران در این مرحله هستند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 514671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.