بهسازی و مناسب سازی بوستان‌های بندرعباس

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس گفت: ۲۰۰ عدد پایه چراغ پارکی و ۲۰ پایه برج نور در بوستان‌های سطح منطقه یک شهرداری نصب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بندرعباس، مهدی رنجبری با بیان اینکه یکی از راه‌های ارتقای سطح امنیت در هر نقطه‌ای، وجود روشنایی مناسب در آن مکان است، اظهار کرد: در پی بررسی‌های انجام شده و با توجه به درخواست شهروندان مبنی بر افزایش میزان روشنایی، تعداد ۲٠٠ پایه چراغ پارکی و ۲٠ برج نور در بوستان بلوارهای اصلی این منطقه نصب و راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه در بوستان‌های کاکتوس، رز، میثم در بلوار امام خمینی (ره) و بوستان حاشیه بلوار امام حسین (ع) اجرا شد که میزان قابل ملاحظه‌ای مشکل روشنایی این بوستان‌ها مرتفع شد.

رنجبری خاطرنشان کرد: بهسازی و مناسب سازی بوستان‌ها شامل نورپردازی و روشنایی، نصب نیمکت، رنگ آمیزی جداول، نظافت اساسی و ایمن‌سازی تأسیسات است.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در این طرح همه پارک‌ها بهسازی می‌شود، تصریح کرد: در فاز بعدی این طرح نسبت به بهسازی و مناسب سازی بوستان‌های محله‌ای در حوزه خدماتی این منطقه نیز اقدام خواهد شد.

کد خبر 514667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.