محدودیت‌های تردد از ظهر امروز در اصفهان اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت‌های تردد، از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریورماه اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا محدودیت‌های تردد، از ساعت ۱۲ امروز یکشنبه ۲۴ مردادماه تا پنجم شهریورماه اجرا می‌شود.

وی افزود: ورود پلاک‌های غیربومی متعلق به استان‌ها و شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی بوده به اصفهان و شهرستان‌های استان ممنوع است همچنین از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: جریمه تردد با پلاک غیربومی در اصفهان حداقل یک میلیون تومان است. متخلفان علاوه بر جریمه یک میلیون و پنجاه هزار تومانی و ۵۲۵ هزار تومانی همچنین ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد. جریمه‌های صادره ظرف یک ماه دو برابر می‌شود. هیچ مجوزی به صورت دستی و با فرمت قبلی برای رسیدگی به جرایم صادره مورد قبول نیست.

وی با بیان اینکه ثبت تخلفات، بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی و سیستم‌های هوشمند (دوربین‌ها) انجام می‌شود، ادامه داد: مجوزهای تردد قبلی باطل شده و مجوزهای جدید هم با حساسیت ویژه بررسی خواهند شد. در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

سرهنگ محمدی اظهار کرد: درخواست پلیس از شهروندان اصفهانی، همکاری صددرصدی و پرهیز از انجام ترددهای غیرضروری است.

کد خبر 514664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    آخه چه مسخره بازیه وقتی طرف راحت میاد و بر میگرده ببینید مثلاً دوتا راه اصلی از شهرکرد به اصفهان .طرف از شهرکرد تا فولاد شهر میاد از اون طرف راه سفید دشت تا فولادشهر بازم بازه خدایش این مسخره بازیه جاده سفید دشت شب و روز ببندین از اون طرف گردنه رخ ببینید از خوزستان و شهرکرد دیگه چیزی پیدا نمیشه
  • اسماعیل IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    هزاران راه برای انتقال کرونا وجود داره. ولی برای کیسه کردن مردم فقط ماشین ها را عامل انتقال میدانند. طرف اسنپ میگیره. ماکسیما میگیره .با خط عمومی می‌ره. یه کم خودتونو جمع کنید.