کمک شهرداری به تسریع واکسیناسیون/ کارکنان شورا هم در اولویت قرار گیرند

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری آماده است همه سوله های بحران و سالن‌های تحت پوشش خود را در اختیار مراکز واکسیناسیون قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت ایام عزاداری شهادت سرور شهیدان و بزرگمرد تاریخ انسانیت اظهار کرد: امیدوارم در این ماه بزرگ هم بیاموزیم و هم راه بازگشت خود را هموار کنیم.

وی در خصوص واکسیناسیون کارکنان شهرداری افزود: در منطقه ۱۶ شهرداری تهران واکسیناسیون کارکنان آغاز شد، امیدواریم هرچه سریع‌تر همه کارکنان شهرداری تهران به ویژه کسانی که ارتباط بیشتری با مردم دارند واکسینه شوند. برنامه‌ریزی شده است که همه کارکنان شورای اسلامی شهر نیز در برنامه واکسیناسیون قرار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری آماده است همه سوله‌های بحران و سالن‌های تحت پوشش خود را در اختیار مراکز واکسیناسیون قرار دهد تا از شلوغی و تراکم جمعیت در مراکز کاسته شود. شهرداری نیروهای خوبی دارد و از نیروهای بسیج هم می‌تواند استفاده کند. در این زمینه نیز در کنار وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی برنامه‌ریزی‌ها را دنبال خواهیم کرد تا هرچه سریع‌تر به نتیجه برسیم.

کد خبر 514629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.