بستری ۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام گلپایگان

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان از مراجعه روزانه ۱۰۰ نفر برای تست کرونا به مراکز منتخب درمانی گلپایگان خبر داد و گفت: در حال حاضر 37 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند.

ناصر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد؛ اظهار کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر به مراکز درمانی منتخب برای تست کرونا مراجعه دارند که تست حدود ۴۲ درصد آنان مثبت اعلام و به طور میانگین ۱۰ نفر روزانه در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری می‌شوند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۷ بیمار مبتلا به کرونا در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان بستری هستند، تصریح کرد: از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۰ تاکنون ۱۳۵ نفر در این بیمارستان بستری شدند که ۸۰ درصد آنان مثبت این بیماری بودند، همچنین در این مدت از ۱۰ نفر فوتی مرتبط با این بیماری ۸ نفر مثبت به ویروس کرونا و ۲ نفر مشکوک به این بیماری بودند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان تأکید کرد: ظرفیت بیمارستان یکصد تختخوابی امام حسین گلپایگان در حال تکمیل است و تعدادی از کادر درمانی و پزشکی به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با شیوع موج پنجم بیماری کرونا، در گلپایگان برگزاری دسته هیئت‌های عزاداری و آئین نخل گردانی شهر گوگد ممنوع شد و در روز پنجشنبه ۲۸ مرداد مصادف با روز عاشورا ورودی و خروجی آرامستان قاضی زاهد شهر گلپایگان بسته می‌شود.

کد خبر 514564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.