سفارت ایران در آلمان تامین تجهیزات مقابله با کرونا را تشریح کرد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان در بیانیه‌ای به تشریح اقدامات انجام شده از سوی این نمایندگی جهت تامین تجهیزات مقابله با کرونا پرداخت.

به گزارش ایمنا، سفارت ایران در آلمان در بیانیه‌ای مطبوعاتی در خصوص اقدامات انجام شده برای تأمین تجهیزات مقابله با کرونا اعلام کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یورو انواع تست تشخیص کرونا را از طریق کمک‌های هم‌وطنان مقیم و بیش از ۶۰ تن تجهیزات ضروری مبارزه با کرونا (از جمله دستگاه‌های ونتیلاتور، پی‌سی‌آر و دیگر تجهیزات ساخت شرکت‌های آلمانی) از محل کمک‌های دولت آلمان را با کمک شرکت هواپیمایی قطر به ایران ارسال داشته که ارزش آن بالغ بر میلیون‌ها یورو می‌شود.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین با تشکر از کلیه هم‌وطنان مقیم آلمان، مقامات آلمانی و مسئولان شرکت هواپیمایی قطر به خاطر این همکاری و مساعدت تاکید کرده است که تلاش‌ها برای تهیه کمک‌های بیشتر، خرید واکسن از دولت آلمان و ارسال آن به ایران همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

سفارت ایران در برلین افزوده است: گزارش اقدامات انجام شده در این خصوص از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 514544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    دمتون گرم خدا خدای همه ی ماست ممنون از هر کشوری که بداد ما برسه