تمام مجوزهای تردد لغو شد!

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، همه ادارات دولتی و خصوصی به جز مشاغل حساس از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رئیسی در گفت‌وگو با شبکه خبر، اظهار کرد: از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه _۲۴ مرداد ماه_ تا نیمه شب جمعه _ پنجم شهریور ماه_ تردد همه خودروها به جز خودروهای حمل مواد غذایی و سوخت و آمبولانس‌ها ممنوع شد.

وی ادامه داد: تمام مجوزهایی که تاکنون برای تردد صادر شده است لغو خواهد شد و جریمه تمام افرادی که در این مدت جریمه شوند بعد از یک ماه دو برابر می‌شود. ادارات دولتی و خصوصی به جز ادارات ضروری و مشاغل حساس نیز از روز دوشنبه_ ۲۵ مرداد_ تا پایان روز کاری شنبه_ ۳۰ مرداد_ به مدت شش روز تعطیل خواهد بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص عزاداری‌های ماه محرم و برگزاری مراسم سوگواری، گفت: عزاداری در فضاهای بسته در ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و دسته روی ممنوع است.

کد خبر 514489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • جهان IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
    0 0
    من قبل از منع تردد مجوز گرفته وجهت کار اداری سفر کردم وهنگام برگشت با اینکه تمام مدارک نشان میداد که ساکن کرمان هستم فقط پلاک خودرو متعلق به کرکان یک میلیون جریمه شودم متاسفانه ملاک ساکنین ومسافرت وکارت ملی ودیگر مدارک نیست پلاک است.واقعا برای مدیران متاسف هستم چقدر پول زور