۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۰
مشخصات گوشی سامسونگ A21s+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی گلکسی A21s سامسونگ می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی‌های قدرتمند سری A سامسونگ در دسته پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند حال حاضر دنیا به شمار می‌رود. شرکت سامسونگ ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ از گوشی جدید گلکسی A21s رونمایی کرده است.

اگر شما علاقمند به خرید یک گوشی هوشمند دارای نمایشگر بزرگ و با کیفیت هستید و به راحتی در شبکه‌های اجتماعی وقت بگذرانید و عکس‌های خوبی نیز بگیرید، گوشی گلکسی A21s گزینه بسیار مناسبی برای شما است.

طراحی گوشی سامسونگ A21s

این گوشی با کیفیت در رنگ‌های متنوعی از جمله مشکی، قرمز، سفید صدفی و آبی تیره به فروش می‌رسد. در لبه پایین این گوشی هوشمند نیز پورت USB-C وجود دارد. طراحی این پورت روی این گوشی اقتصادی یکی از ویژگی‌های برتر آن است.

مشخصات گوشی سامسونگ A21s+ قیمت

جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا با کیفیت هم برای گوشی گلکسی A21s در نظر گرفته شده است، دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست و قاب مشترک نانو سیم‌کارت‌ها و microSD در سمت چپ قرار دارد که از کارت‌هایی تا حجم ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ A21s در حدود ۸.۹×۷۵.۳×۱۶۳.۷ میلی‌متر است و وزنی معادل ۱۹۲ گرم دارد و در قسمت پایین هم درگاه Type C، اسپیکر و میکروفون فضای محدودی را به خود اختصاص داده است.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ A21s

گوشی سامسونگ A21s از یک پنل با کیفیت PLS TFT با ویژگی و قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ مختلف بهره‌مند است، صفحه‌ نمایش این گوشی از نوع Infinity-O با اندازه ۶.۵ اینچ همچنین نسبت تصویر به بدنه گوشی ۸۲.۸ درصد و با حاشیه‌های بسیار باریک و جذاب در قاب جلو گنجانده شده‌اند. این نمایشگر عریض و با کیفیت انتظارات بسیاری از علاقمندان را برطرف کرده است.

رزولوشن تصویر ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل بوده است و تراکم پیکسلی ۲۷۰ ppi باعث شده تا کیفیت تصاویر و فیلم‌های موجود و ایجاد شده بر روی این نمایشگر جذاب باشد.

امنیت گوشی سامسونگ A21s

گوشی گلکسی A21s سامسونگ برای باز کردن قفل خود از سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت استفاده می‌کند. سیستم تشخیص چهره به لطف حضور دوربین سلفی در دسترس قرار گرفته است که به شما اجازه می‌دهد تا با نگاه کردن به آن قفل گوشی خود را باز کنید.

مشخصات گوشی سامسونگ A21s+ قیمت

حسگر اثرانگشت در قاب پشتی این محصول تعبیه شده است؛ این حسگر جایگاه مناسبی را در قاب پشتی به خودش اختصاص داده که سرعت عمل بالا یکی از ویژگی‌های برجسته آن است.

دوربین گوشی سامسونگ A21s

دوربین اصلی گوشی سامسونگ A21s از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند که تصاویر باکیفیت بالا و شفاف را ثبت می‌کند.

حسگر بعدی یک سنسور هشت مگاپیکسلی التراواید با گشودگی دیافراگم f/2.2 است که قادر است تصاویری با دامنه و جزئیات بیشتری را به ثبت برساند. سنسور دو مگاپیکسلی عمق میدان با گشودگی f/2.4 نیز به شما این اجازه می‌دهد تا بتوانید عکس‌های پرتره به ثبت کنید. سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 که برای عکسبرداری از سوژه بافاصله نزدیک مناسب است. چهار لنز با کاربردهای مختلف در دسترس شما هستند تا بتوانید سبک‌های گوناگون عکس برداری را تجربه کنید و عکس‌های متفاوتی را به ثبت برسانید.

مشخصات گوشی سامسونگ A21s+ قیمت

دوربین‌سلفی گوشی سامسونگ A21s

لنز ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 به‌عنوان دوربین سلفی گوشی سامسونگ A21s در نظر گرفته‌ شده است. تصاویر ثبت‌ شده با دوربین سلفی گوشی گلکسی A21s واضح و شفاف به نظر می‌رسد.

فوکوس زنده به عنوان یک قابلیت جدید برای این گوشی هوشمند در دسترس قرارگرفته است. این قابلیت با محو کردن پس‌زمینه به زیبایی عکس‌های شما می‌افزاید. این حسگر ۱۳ مگاپیکسلی توانایی ضبط ویدئو باکیفیت ۱۰۸۰ را نیز دارد.

پردازنده گوشی سامسونگ A21s

Exynos 850 به عنوان مرکز پردازش‌های گوشی سامسونگ A21s می‌شود. معماری هشت نانومتری این پردازنده سبب شده است تا عملکرد این گوشی هوشمند افزایش داشته باشد و مصرف آن نیز بهینه شود.

هشت هسته پردازشگر به همراه ۴/۶ گیگابایت رم در افزایش کیفیت این محصول تأثیرگذار بوده است. چیپست اختصاصی سامسونگ در این اسمارت فون سبب شده است تا این سخت‌افزار هماهنگی بیشتری باهم داشته باشد که عملکرد بی‌عیب و نقص این محصول را فراهم کند.

سامسونگ محصول خود را با حافظه ۳۲/۶۴ گیگابایتی عرضه کرده است که شما می‌توانید فضای ذخیره سازی خود را با یک MicroSD تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.

باتری گوشی سامسونگ A21s

باتری پنج هزار میلی‌آمپرساعتی، صفحه‌نمایش +HD و تراشه کم‌مصرفی مبتنی بر Cortex-A55 شارژدهی مناسبی را در اختیار قرار می‌دهد. سامسونگ می‌گوید گلکسی A21s تا ۲۱ ساعت پخش فیلم، ۱۰۹ ساعت پخش موسیقی یا ۲۳ ساعت وب‌گردی با اتصال LTE / Wi-Fi کاربر را همراهی می‌کند.

حافظه گوشی سامسونگ A21s

چهار گیگابایت حافظه رم همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی که می‌تواند از طریق کارت microSD تا ۵۱۲ گیگابایت توسعه یابد از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی A21s است.

راه‌های ارتباطی گوشی سامسونگ A21s

از جمله فن‌آوری‌های ارتباطی تعبیه شده در گوشی Galaxy A21s می‌توان به بلوتوث نسخه 5.0، GPRS ، Wi-Fi و Hotspot اشاره کرد همچنین A21s مجهز به EDGE است به این معنا که می‌توانید با سرعتی به مراتب بالاتر اطلاعات را دریافت یا ارسال کنید.

نرم افزار گوشی سامسونگ A21s

نرم افزار Galaxy A21 اندروید ۱۰ و One UI 2 است One UI 2 جدیدترین رابط کاربری گوشی‌های هوشمند سامسونگ محسوب می‌شود که حرکت در بین منو و استفاده از امکانات گوشی را برای شما بسیار ساده خواهد کرد.

این دستگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که قابلیت ارتقا به اندروید ۱۱ و One UI 3.1 را نیز دارد، گوشی سامسونگ گلکسی همچنین دارای سامسونگ ناکس برای امنیت بیشتر سیستم است.

مشخصات گوشی سامسونگ A21s+ قیمت

ناکس یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های امنیتی سیستم عامل اندروید است که این گوشی را در برابر نرم افزارهای مخرب و هکرها محافظت می‌کند.

مزایای گوشی سامسونگ A21s

  • باتری قوی
  • عملکرد مناسب دوربین اصلی در نور روز
  • طراحی زیبا
  • مقرون به‌صرفه و اقتصادی

معایب گوشی سامسونگ A21s

  • عملکرد ضعیف پردازنده
  • دوربین فاقد حالت‌های عکسبرداری در شب و حرکت آهسته
  • جنس بدنه پلاستیکی

محتویات جعبه گوشی سامسونگ A21s

در جعبه گوشی سامسونگ گلکسی A21s علاوه بر خود گوشی؛ شارژر قدرتمند به همراه کابل Type C، یک عدد هندزفری با کیفیت، کاوری با جنس ژله‌ای بی‌رنگ و شفاف و همچنین یک دفترچه راهنما وجود دارد.

قیمت گوشی سامسونگ A21s

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب سامسونگ گلکسی A21s با رم‌های دو، سه و۶ در بازار موجود نیست ولی این گوشی با حافظه ۶۴ گیگابایت با رم چهار و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود چهار میلیون و ۱۵۹ هزار تومان تا چهار میلیون و ۲۲۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

سخن آخر...

با توجه به قیمت و امکاناتی که سامسونگ گلکسی A21s دارد می‌توان آن را به عنوان یک گزینه مناسب برای انجام فعالیت‌های مختلف روزانه انتخاب کرد.

کد خبر 514488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.