مشکلات دریاچه و پارک شاپوری خرم‌آباد حل شود

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بر رفع هرچه سریع‌تر مشکلات مجموعه بزرگ دریاچه و پارک شاپوری تاکید کرد.

رضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید از پارک بزرگ و دریاچه شاپوری خرم‌آباد که در کنار پل باستانی شاپوری محله خیرآباد قرار دارد، اظهار کرد: بخش پیاده‌روی اطراف دریاچه شاپوری از نظر نظافت وضعیت مناسبی ندارد و آبشار طراحی شده برای این مجموعه، کار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ساختمان داخل بوستان شاپوری به حال خود رها شده و شب‌ها محل معتادان متجاهر شده است، افزود: خیابان کنار دریاچه شاپوری، خاکی بوده و آسفالت نشده است. سیستم نگهبانی، حفاظت و نگهداری پارک باید به گونه‌ای باشد که وسایل و تجهیزات پارک و دریاچه سرقت نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تصریح کرد: ساختمانی که قرار بود پایانه برون استانی شود سالهاست مخروبه شده و به حال خود رها شده است و زمین‌های خالی این منطقه باید سریع‌تر تعیین تکلیف شود و از فضاهای در اختیار شهرداری برای ساخت فرهنگسرا یا مکان‌های ورزشی برای کودکان، نوجوانان و جوانان جنوب شهر استفاده شود.

وی بر لزوم رفع سریع‌تر مشکلات این مجموعه بزرگ تاکید کرد و افزود: در بخش نگه‌داری از وسایل و تجهیزات پارک نیز باید نگهبان به ویژه در شب‌ها به گشت‌زنی در بوستان و دریاچه بپردازد تا امکان سرقت‌های احتمالی کاهش یابد.

بیرانوند از مدیران شهرداری منطقه ۳ و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد درخواست کرد که در یک برنامه زمان‌بندی مشخص، مشکلات مطرح شده را رفع کنند.

کد خبر 514478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.