آرامستان‌های کرمانشاه از فردا تعطیل می‌شود

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرداری کرمانشاه از بسته شدن درهای آرامستان‌های کرمانشاه از فردا _ یکشنبه، ۲۴ مردادماه_ خبر داد.

به گزارش ایمنا، پیمان دوستی با اشاره به اوج‌گیری موج جدید کرونا در کشور و استان و لزوم قطع زنجیره انتقال این ویروس، اظهار کرد: در همین راستا از فردا درهای آرامستان کرمانشاه بسته می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا (یکشنبه) از ورود افراد به آرامستان جلوگیری خواهد شد و از مردم می‌خواهیم در این زمینه همکاری داشته باشند، افزود: این اقدامات صرفاً برای حفظ جان و سلامت مردم است و برای اینکه افراد بیشتری جان خود را از دست ندهند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بسته شدن در آرامستان‌های کرمانشاه، جهت برگزاری مراسم تدفین حداکثر ۱۵ نفر از همراهان متوفی می‌توانند در آرامستان حضور یابند.

وی ادامه داد: جهت رفاه حال همراهان سالخورده و بیمار هم سه خودرو در نظر گرفته شده که در محوطه آرامستان فعالیت خواهند داشت.

دوستی گفت: موج جدید کرونا شوخی بردار نیست و متأسفانه این سویه جدید "دلتا" که سویه غالب در این موج جدید است قدرت انتقال بالایی دارد و هرچه بتوانیم مانع تجمعات و ازدحام شویم، قطعاً در پیشگیری از شیوع این موج جدید مؤثر خواهد بود.

وی از مردم خواست برای حفظ جان و سلامت خودشان از مراجعه به آرامستان‌ها جدا خودداری کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 514474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.