۷ هزار کارگر میادین میوه و تره بار تهران واکسینه می‌شوند

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: واکسیناسیون هفت هزار کارگر میادین میوه و تره به منظور حفظ سلامت شاغلان این سازمان و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا به شهروندان، آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سید سعید راد با تأکید بر اینکه کارکنان و کارگران میادین و بازارهای میوه و تره بار به علت برخورد و تماس مستمر و روزانه با مراجعه‌کنندگان به این مراکز، از گروه‌های در معرض خطر ابتلاء به بیماری کرونا محسوب می‌شوند، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه بیش از ۳۰۰ نفر واکسن دریافت خواهند کرد و امیدواریم هفت هزار نفر از کارگران و کارکنان این سازمان، در سه تا چهار هفته دوز اول واکسن را دریافت کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه میادین و بازارهای میوه و تره بار در تأمین ارزاق و مایحتاج روزانه شهروندان، خاطرنشان کرد: تدابیر و تمهیدات لازم اتخاذ شده است تا فرآیند واکسیناسیون کارگران و کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار، هیچ وقفه‌ای در خدمات‌رسانی این مراکز به شهروندان ایجاد نکند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم تا هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

راد تصریح کرد: این سازمان، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را در میادین و بازارها انجام داده و انتظار ما از شهروندان عزیز، همراهی و همکاری بیش از پیش برای عبور از این روزهای دشوار است.

منبع: ایرنا

کد خبر 514430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.