بیش از ۹۵ درصد مسافران مترو پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند

مدیر عامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد مسافران مترو پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

احمد رضا طحانیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل مورد تاکید ستاد کرونا، لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی است که هر چه بیشتر رعایت شود حفظ سلامت جامعه را به همراه دارد این در حالی است که تعدادی محدود از مسافران، بر اثر سهل انگاری دیگر شهروندان را دچار مشکل می‌کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک هنگام استفاده از مترو اجباری است و از سوار شدن افراد بدون ماسک جلوگیری می‌شود، افزود: شهروندان نباید ماسک را حتی لحظه‌ای برای پاسخ دادن به تلفن همراه یا سایر موارد از صورت خود جدا کنند تا به این ویروس جهش یافته مبتلا نشوند.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه کابین، در و دستگیره کابین، تجهیزات، پنل و گوشی تلفن داخل کابین در هر سفر و حین تعویض راهبر ضدعفونی می‌شود، تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن ایستگاه‌ها و قطارها و فروش ماسک در تمام ایستگاه‌های خط یک مترو الزامی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مترو از ساعت شش با سرفاصله زمانی ۱۵ دقیقه (در ساعات شلوغ صبح و عصر) در حال سرویس‌دهی به شهروندان بوده و زمان پایان فعالیت آن ساعت ۲۱ است.

کد خبر 514367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.