۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
گوشی Oppo A16s عرضه شد

شرکت اوپو اخیرا گوشی هوشمند جدید خود به نام Oppo A16s را در بازار هلند عرضه کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند Oppo A16s که جانشین گوشی A16 شده است، دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی +HD با رزولوشن ۷۲۰*۱۶۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی است. دوربین سلفی این گوشی که درون ناچ صفحه نمایش قرار گرفته است دارای حسگر هشت مگاپیکسلی است. یک حسگر اثر انگشت نیز در لبه کناری آن قرار گرفته است.

یک دوربین سه گانه نیز در پنل پشتی گوشی Oppo A16s تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی است. گوشی ذکر شده به تراشه مدیاتک هلیو G35 مجهز شده است که با چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه داخلی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت نیز افزایش دهند.

گوشی Oppo A16s از دو سیم کارت همچنین فناوری NFC پشتیبانی می‌کند، انرژی مورد نیاز آن با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی ذکر شده از طریق رابط کاربری ColorOS 11.1 بر اساس اندروید ۱۱ اجرا می‌شود. این محصول در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت ۱۷۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 514346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.