وزرای پیشنهادی صنعت و ارتباطات فردا به کمیسیون صنایع و معادن می‌روند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست فردا صبح این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه این کمیسیون در هفته پیش‌رو برای بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم اظهار کرد: کمیسیون صنایع و معادن فردا از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح به مدت ۲ ساعت میزبان سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خواهد بود تا برنامه‌های وی را برای تصدی این وزارتخانه بررسی کند.

وی افزود: بعد از این، برنامه‌ها و صلاحیت عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور وی در کمیسیون صنایع و معادن بررسی می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فردا علاوه بر وزرای پیشنهادی صنعت و ارتباطات، وزرای پیشنهادی نفت، دفاع و میراث فرهنگی نیز برای بررسی مأموریت‌های صنعتی این وزارتخانه‌ها و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن حضور خواهند یافت.

جدی گفت: کمیسیون برای وزرای تخصصی مرتبط با حوزه مسئولیتی کمیسیون صنایع و معادن، برای هر وزیر به مدت ۲ ساعت و برای وزرای دیگر یک ساعت جلسه خواهد داشت.

منبع: فارس

کد خبر 514294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.