تدابیر مناسب برای  مبارزه با بیماری کرونا اتخاد شود

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دامنه درگیری و عمق خطرات بیماری کرونا کار را برای مجموعه کادر درمانی در گلپایگان سخت‌تر کرده است بنابراین تمام آحاد مردم به پاس قدرشناسی از آنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیماری کرونا الویت کشور قرار گیرد، اظهار کرد: انتشار این ویروس با موج‌های پی در پی تدابیر، راهکارهای پزشکی را نیز با مشکل مواجه کرده است و ضرورت دارد با تدابیر مناسب به مبارزه برخیزیم.

وی افزود: در کنار رعایت شیوه نامه پزشکی و پروتکل‌های بهداشتی باید ضرب عجل جدی گرفته شود و با قاطعیت و استحکام قوت دنبال شود، اجرای این امر مهم قانون و تکلیف شرعی است و نباید هیچ فردی شانه خالی کند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: فعالیت کادر درمانی به دلیل بستری بیماران کرونا خسته کننده شده است، دامنه درگیری و عمق خطرات کار را برای پرستاران و مجموعه کادر درمانی سخت‌تر کرده است بنابراین تمام آحاد مردم به پاس قدرشناسی از آنان باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کرامتی تاکید کرد: با استفاده از تجربه طرح شهید سلیمانی حرکت جهادی ادامه پیدا کند، حوزه‌های علمیه و نیروهای ارتش و بسیج اعلام آمادگی کردند تا در جبهه مقابله با ویروس کرونا بپا خیزند.

وی با بیان اینکه برپایی مراسم‌های دهه ماه محرم طبق ستاد ملی کرونا در فضای باز اجرا شود و دسته‌های عزاداری‌ها برگزار نشود، گفت: در شهرستان گلپایگان ویروس کرونا خیزش شدیدی پیدا کرده است و باید دایره ابتلاء به این ویورس را کاهش دهیم.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به انتشار تصویر سفیران مسکو و لندن در سفارت روسیه و جای خالی سفیر آمریکا در تهران تسخیر کننده و نماد تحقیر حاکمیت است، گفت: اقدام سفیران لندن و مسکو دور از ادب دیپلماتیک است، ملت ایران بیدار و بصیر است و خواستار برخورد جدی هستند.

کد خبر 514251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.