خدمات تعمیرگاهی به اتوبوسرانی‌های شمالغرب کشور ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات تعمیرگاهی به اتوبوسرانی‌های شمالغرب کشور در مجتمع تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایمان غنی زاده با اعلام این مطلب اظهار کرد؛ در راستای عمل به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها مزین شده است با توجه به امکانات و توان بالای فنی متخصصان مجتمع تعمیرگاهی اتوبوسرانی تبریز، این شرکت به اتوبوسرانی‌های شمالغرب کشور در خصوص تعمیرات اساسی اتوبوس خدمات ارائه می‌دهد.

وی افزود؛ خدمات اتوبوسرانی تبریز به اتوبوسرانی های شمالغرب کشور شامل تعمیرات اساسی موتور و گیربکس انواع اتوبوس‌های درون شهری در مدل‌های مختلف است.

غنی زاده با اشاره به وجود آزمایشگاه پیشرفته شرکت واحد در شمال غرب کشور تصریح کرد: همکاران متخصص در این آزمایشگاه‌ها دارای توان فنی بالا هستند و نسبت به تجزیه و تحلیل نمونه‌های ارسالی از سایر اتوبوسرانی های استان‌های همجوار نیز اقدام می‌کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: با توجه به تحریم‌ها ما نتوانستیم نوسازی داشته باشیم، ولی با همت همکاران و با تکیه بر تخصص‌هایشان و تأمین منابع مالی و اعتباری لازم برای بازسازی ۳۰۰ دستگاه اتوبوس امیدواریم همه آنها دوباره به چرخه حمل و نقل عمومی اضافه شوند.

غنی زاده تصریح کرد: با انجام خدمات فوق ضمن جلوگیری از هدر رفت هزینه، اقدامات لازم جهت بازسازی و فعال نگهداشتن اتوبوس‌های فعلی با توجه به شرایط تحریمی و مشکلات مالی متعدد در خرید اتوبوس نو بسیار منطقی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به وجود مهندسین مجرب فنی و مکانیک در تعمیرگاه مرکزی اتوبوسرانی گفت: همکاران با احساس مسئولیت و تلاش مداوم و خستگی ناپذیر در حال ارائه خدمات تعمیرگاهی به اتوبوسرانی‌ها هستند به طوری که در چهار ماهه اول نیز با تعمیر دو دستگاه موتور اتوبوس رکورد جدیدی در تعمیرات اساسی موتور اتوبوسرانی‌ها برداشته‌اند.

کد خبر 514100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.