بهترین مکان برای حضور زن، منزل و نزد فرزندانش است

دادستان عمومی و انقلاب تهران که به همراه ۷۰ نفر از قضات و دادیاران شعب مختلف استان در ندامتگاه زنان حاضر شده بود، گفت: بهترین مکان برای حضور زن، منزل و نزد فرزندانش است.

به گزارش ایمنا، علی رستمی مدیرکل زندان‌های استان تهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ضمن ارائه گزارشی از تعداد محکومان و متهمان ندامتگاه زنان، گفت: در حال حاضر ۱۵۸ نفر در مرخصی به سر می‌برند.

رستمی با اشاره به لزوم توجه بیشتر به قشر زنان زندانی گفت: خوشبختانه با عنایت مقامات قضائی نسبت زندانیان زن به مردان خیلی کمتر است.

وی تاکید کرد: هر چه جمعیت کیفری استان تهران کمتر باشد، ظرفیت‌های توسعه امکانات اصلاحی و تربیتی بیشتر خواهد شد.

در ادامه علی القاصی‌مهر با تسلیت ایام ماه محرم، اظهار کرد: در بیشتر جرایمی که زنان به ویژه نگهداری مواد مخدر مرتکب می‌شوند، همسرشان نقش داشته، تحت تأثیر وی به این مسیر روی آورده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران که به همراه ۷۰ نفر از قضات و دادیاران شعب مختلف استان در ندامتگاه زنان حاضر شده بود، گفت: بهترین مکان برای حضور زن، منزل و نزد فرزندانش است، با صدور بیشتر احکام پابند الکترونیک، هم زندانی تحت نظارت سامانه قرار گرفته، کانون خانواده از هم نمی‌پاشد و از آسیب‌های بیشتر جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به جمعیت کیفری استان تهران تصریح کرد: ضمن دیدار با تمام مددجویان، درخواست‌ها و مشکلات آنان را پیگیری و بر اساس دستور ریاست محترم قوه قضائیه به مددجویان واجد شرایط دو هفته مرخصی بدهید.

منبع: ایسنا

کد خبر 514057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.