لپ‌تاپ HP Chromebook x2  11 چه ویژگی‌هایی دارد؟

لپ تاپ HP Chromebook x2 11 به تراشه اسنپدراگون 7c مجهز شده است و دارای قلم USI است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ HP Chromebook x2 11 دارای بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS با رزولوشن 2K 1440*2160 پیکسل و روشنایی ۴۴۰ نیت است که با گوریلا گلس چهار پوشانده شده است. این محصول به قلم USI نیز مجهز شده است که می‌توان ان را به صورت بی سیم شارژ کرد، این قلم در لبه سمت راست لپ تاپ قرار می‌گیرد.

لپ تاپ HP Chromebook x2 11 از تراشه اسنپدراگون 7c بهره مند شده است و با حداکثر هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی eMMC همراه شده است. انرژی مورد نیاز این لپ تاپ با استفاده از یک باتری ۳۲ وات ساعتی تأمین می‌شود و تقریباً ۱۱ ساعت و ۱۵ دقیقه شارژدهی دارد. شارژر ۴۵ واتی این محصول می‌تواند آن را طی ۴۵ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ کند.

دوربین سلفی لپ تاپ HP Chromebook x2 11 دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است، یک دوربین هشت مگاپیکسلی نیز در قاب پشتی آن تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به میکروفون دو گانه، Wi-Fi 5، بلوتوث ۵.۰، دو پورت USB-C و کارت حافظه microSD اشاره کرد. صفحه کلید کروم بوک جدید HP را می‌توان از آن جدا کرد، یک پایه نیز در پنل پشتی محصول تعبیه شده است، بنابراین کاربران می‌توانند در زوایای مختلف تا ۱۷۰ درجه از آن استفاده کنند.

کروم بوک ذکر شده در دو نسخه ارائه خواهد شد؛ نسخه اول دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و نسخه دوم دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است. قیمت لپ تاپ HP Chromebook x2 11 از ۵۹۹ دلار آغاز می‌شود.

کد خبر 513825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.