عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ مردادماه

در این بسته خبری از نیاز اسلامشهر به نردبان هیدرولیکی تا زمان بهره برداری از متروی اصفهان - شاهین شهر و آغاز واکسیناسیون آتش نشانان گرگانی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی سبزوار

مجید استیری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سبزوار گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور، واکسیناسیون رانندگان و همکاران بخش حمل و نقل عمومی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی از امروز در سبزوار آغاز شد.

قدس سیاه پوش شد

در آستانه آغاز ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای کربلا، معابر، میادین و محله‌های شهر قدس توسط اداره سیما و منظر شهری و با همکاری حوزه خدمات شهری شهرداری قدس جامه عزا بر تن پوشید.

آغاز واکسیناسیون آتش نشانان گرگانی

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از آغاز واکسیناسیون آتش نشانان خبر داد.

نیاز آتش نشانی اسلامشهر به نردبان هیدرولیکی

یوسف منطقی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر گفت: اسلامشهر علیرغم وجود ساختمان‌های بلندمرتبه و شهرک صنعتی از تجهیزاتی نظیر نردبان هیدرولیکی و دستگاه فوماتیک و پلتفرم محروم بوده و این موضوع زنگ خطری جدی برای اطفا حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه و مجتمع‌های صنفی خدماتی است.

آسفالت و لکه گیری ۲۸۰۰۰ مترمربع از معابر وخیابان‌های یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج با بیان اینکه فاز جدید آسفالت معابر و لکه گیری خیابان‌های شهر یاسوج آغاز شد، اظهار کرد: حجم آسفالت‌های اجرا شده در این مرحله از نهضت آسفالت، ۲۸ هزار مترمربع بوده است.

اهتزاز پرچم مشکی ۲۰۰ متری در خرمشهر

به مناسبت ماه محرم و ایام شهادت حضرت امام حسین (علیه السلام) پرچم مشکی ۲۰۰ متری متبرک به نام امام حسین (ع) توسط شهرداری خرمشهر بر فراز پایه پرچم جنب پل قدیم این شهر به اهتزاز در آمد.

فضاسازی شهری شاهرود

جواد وفایی، سرپرست شهرداری شاهرود گفت: افزود: ۳۰۰۰ متر طول ریسه آرایی، بیش از ۱۰۰۰ پرچم ستونی در سطح شهر، بیش از ۲۰ ابر پرچم مشکی در ابعاد ۱۰۰۰ متر مربع، نصب المان‌های ویژه محرم، نصب بنرها و استفاده از بیلبوردها و پایه استندها از اقدامات شهرداری شاهرود در فضاسازی شهر برای ایام محرم بوده است.

اهتزاز بلندترین پرچم محرم در بجنورد

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد اظهار کرد: با اهتزاز بلندترین پرچم محرم در تاریخ شهر بجنورد به استقبال مراسم گرامی داشت دهه اول محرم می‌رویم.

نوسازی ۳۲ دستگاه از تاکسی‌های فرسوده تالش

اسحاق قربانی، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تالش از تعویض و نوسازی ۳۲ دستگاه تاکسی فرسوده این شهر خبر داد.

بهره برداری از متروی اصفهان - شاهین شهر تا ۵ سال آینده

احمدرضا پری تبار، شهردار شاهین شهر گفت: متروی اصفهان – شاهین شهر در صورت تأمین بودجه دو هزار میلیارد تومانی پنج سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 513663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.