بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین پس از ساختار پنج موجی خود وارد یک روند اصلاحی شد و پس از آن یک روند صعودی را آغاز کرد، این روند موج B از ساختار اصلاحی ABC ما است و باید در خصوص ورود به این موج محتاط عمل کرد، پیش بینی می‌شود این موج تا محدوده ۵۲ هزار دلار پیشروی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ سه‌شنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۵ هزار و ۶۳۵ دلار، رشد ۴.۴۶ درصدی
  • اتریوم سه هزار و ۱۱۵ دلار
  • بایننس کوین ۳۵۰ دلار و ۹۹ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۴۷ سنت
  • دوج کوین ۲۵ سنت
  • ریپل ۸۱ سنت
  • پولکادات ۲۰ دلار و ۴۸ سنت
  • یونی سواپ ۲۹ دلار و ۲۰ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۹ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

بیت کوین پس از ساختار پنج موجی خود وارد یک روند اصلاحی شد و پس از آن یک روند صعودی را آغاز کرد، مدتی است که در خصوص این روند صعودی صحبت می‌کنیم، بیان شد که این روند موج B از ساختار اصلاحی ABC ما است و باید در خصوص ورود به این موج محتاط عمل کرد، پیش بینی می‌شود این موج تا محدوده ۵۲ هزار دلار پیشروی داشته باشد.

در صورتی که بتواند از سقف قبلی بالاتر رود باید نحوه شمارش خود را تغییر دهیم اما در حال حاضر سناریو ادامه اصلاح پس از محدوده ۵۲ هزار دلار را خواهیم داشت.

اخبار مهم

گزارش: ۲۸ درصد عرضه دوج کوین در اختیار یک آدرس است

در شرایطی که رشد تقریباً ۲۰ درصدی دوج کوین طی هفته اخیر باعث جلب توجه عده بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال شده است، گزارش‌ها نشان می‌دهد یک آدرس، ۲۸ درصد از کل عرضه این میم کوین را در اختیار دارد. به گزارش بیت‌اینفوچارتز، تعداد کوین‌های موجود در حساب این نهنگ ۳۶ میلیارد واحد است. این آدرس مرموز «دی‌اچ ۵» نام دارد و گفته می‌شود به شرکت رابین‌هود تعلق دارد.

ری دالیو همچنان نگران ممنوع اعلام شدن بیت کوین است

ری دالیو، بنیان‌گذار شرکت بریج‌واتر، همچنان نگران آن است که دولت‌ها بیت کوین را غیرقانونی اعلام کنند. دالیو در مصاحبه با سی‌ان‌بی‌سی گفت احتمال اینکه دولت فدرال ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را ممنوع اعلام کند، مسئله‌ای «معقول» است. او ادامه داد هر رویداد اقتصادی تورم‌زا ممکن است دولت‌ها را به اتخاذ چنین تصمیمی درباره بیت کوین مجاب کند. دالیو همچنین بیت کوین را به طلای دیجیتال تشبیه کرد و افزود برای ایجاد تنوع در سبد سرمایه خود مقادیر اندکی از این ارز دیجیتال را خریداری کرده است.

احتمال رأی‌گیری درباره اصلاحیه لایحه زیرساخت دولت بایدن در مجلس سنا

پس از آنکه در روز گذشته مجلس سنا ایالات متحده فرصت اینکه اصلاحیه لایحه زیرساخت ارز دیجیتال را نتوانست بررسی کند، امروز انتظار می‌رود تا در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران جلسه خود در این باره را تشکیل دهد. احتمالاً امروز سناتورهای آمریکایی بتوانند به بررسی اصلاحیه این لایحه بپردازند و درباره آن رأی‌گیری کنند. حالا نتیجه جلسه امروز سنا می‌تواند تعیین کننده آن باشد که اصلاحیه مورد حمایت مخالفان دولت و جامعه ارز دیجیتال رأی می‌آورد یا اصلاحیه مورد حمایت دموکرات‌ها و دولت بایدن. بسیاری از مخالفان طرح دولت معتقدند در صورت رأی آوردن اصلاحیه وارنر-پورتمن ممکن است بسیاری از شرکت‌های حوزه دیفای آمریکا را ترک کنند.

سناتور آمریکایی: لایحه زیرساخت باعث خفه‌شدن نوآوری و فقیرتر شدن مردم آمریکا خواهد شد

مایک لی، سناتور آمریکایی، از تصویب مالیات برای ارزهای دیجیتال در لایحه زیرساخت ۱.۲ تریلیون دلاری ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت که این لایحه باعث خفه‌شدن نوآوری و فقیرتر شدن مردم آمریکا خواهد شد. او در صحبت‌های خود توضیح داد که ارزهای دیجیتال مانند اوراق بهادار نیستند و نمی‌توان آن‌ها را با سیاست‌های یکسان قانون‌گذاری کرد. در صورت چنین اقدامی، نوآوری به خارج از کشور منتقل خواهد شد.

گروه Fight for the Future کمپینی برای مخالفت با لایحه ضد ارز دیجیتال دولت بایدن راه‌اندازی کرد

گروه غیرانتفاعی برای آینده بجنگ ((Fight for the Future که در زمینه حقوق دیجیتال شهروندان فعال است، برای اعتراض به طرح زیرساخت بایدن با ایجاد داشبوردی در سایت خود امکان برقراری ارتباط با سناتورها از طریق چند کلیک را مهیا کرده است. آن‌ها از طریق داشبوردی که ایجاد کرده‌اند به کاربران آمریکایی اجازه می‌دهند تا از طریق آن از سناتورها بخواهند تا به اصلاحیه مورد علاقه جامعه ارزهای دیجیتال (اصلاحیه تومی) رأی مثبت بدهند. کاربران همچنین می‌توانند در حالتی محافظه‌کارانه‌تر از آن‌ها بخواهند تا به اصلاحیه وارنر-پورتمن که مورد تأیید دولت آمریکا نیز هست و بخش اعظمی از جامعه ارز دیجیتال با آن مخالفت است، رأی مخالف بدهند

تد کروز از مخالفان لایحه زیرساختی دولت بایدن در فضای ارز دیجیتال حمایت کرد

سناتور تد کروز در توییتی از اصلاحیه سناتور تومی و همراهانش درباره قانون ارزهای دیجیتال در لایحه زیرساخت دولت بایدن حمایت کرد. او می‌گوید این قانون و اصلاحیه مورد تأیید دولت برای ارزهای دیجیتال فاجعه بار است. این سناتور برجسته جمهوری‌خواه معتقد است که با تصویب این قانون در کنگره مفاد خطرناک آن باعث نابودی نوآوری در صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال می‌شود. تد کروز همچنین می‌گوید که باید صدای حامیان ارز دیجیتال شنیده شود.

درخواست برای انتخاب اولین رئیس‌جمهور بیت کوین، در میان بحث قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال

در بحبوبه جنگ قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال در واشینگتن، درخواستی برای انتخاب اولین رئیس‌جمهور بیت کوین در آمریکا، مطرح شد. آنتونی پومپلیانو، فعال حوزه ارزهای دیجیتال، بحثی را درباره نامزدهای احتمالی که می‌توانند برای این نقش مناسب باشند، آغاز کرد. یک کاربر در پاسخ به این بحث نوشت که جک دورسی، «آهسته و پیوسته» در حال حرکت به‌سمت تصاحب این نقش است. اما دورسی در پاسخ گفت: «نه. بیت کوین به رئیس‌جمهور احتیاج ندارد.»

جزئیات جدیدی از قانون دارایی‌های مجازی اوکراین فاش شد

الکساندر برنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین در مصاحبه‌ای از مزایای قانون دارایی‌های مجازی برای جامعه ارز دیجیتال در این کشور گفته است. او می‌گوید با تصویب قانون جدید، ساکنین اوکراین می‌توانند به طور قانونی ارزهای دیجیتال را نگهداری، معامله یا خرج کنند. این مقام اوکراینی همچنین فاش کرده که طبق این قانون فضای ارز دیجیتال به طور کامل مورد نظارت قرار خواهد گرفت. وی می‌گوید تصویب این قانون احتمالاً مالیات برای اوکراینی‌ها را نیز کاهش دهد و شرایطی را برای ارائه خدمات جدید ایجاد می‌کند.

پلن بی: ۶۴ هزار دلار سقف قیمت بیت کوین نبود

ماه گذشته، Plan B، تحلیلگر مشهور بیت کوین و خالق مدل قیمتی انباشت به جریان (stock-to-flow) یا S2F، در توئیتر خود توضیح داد که به باور او، بازار گاوی بیت کوین هنوز به پایان نرسیده است. او در روز ششم آگوست (۱۵ مرداد)، توییت قبلی خود را دوباره ارسال کرد و گفت: «صرفاً جهت تأیید این پیام، از ماه قبل.»

در آن توییت Plan B گفته بود که بازار گاوی بیت کوین هنوز به پایان نرسیده است و ۶۴ هزار دلار سقف بیت کوین نیست. همچنین او اظهار کرده بود که قیمت بیت کوین هماهنگ با مدل S۲F است و در پایان ماه آگوست، قیمت بیت کوین به زیر ۴۷ هزار نخواهد رفت.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۹ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 513614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.