۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
ایجاد خطوط هوایی جدید در رومانی

کلانشهر اورادئا، مرکز شهرستان بیهور در رومانی به زودی میزبان اولین خط هوایی خود خواهد بود که مسافران را بین شهر و بخارست، پایتخت کشور حمل خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران شهر اورادئا با همکاری نمایندگانی از بیهور در نظر دارند به زودی اولین خط هوایی شهر را احداث کنند که امکان تردد سریع مسافران بین اورادئا و پایتخت را فراهم می‌آورد. رئیس شورای شهر بیهور پس از برگزاری جلسات پی در پی با شهردار اورادئا تصمیم گرفته است به تدریج این خط هوایی را گسترش دهد و اورادئا را به یکی از مراکز مهم حمل و نقل هوایی اروپا تبدیل کند. به زودی یک شرکت مسافربری جدید در شهر نیز احداث خواهد شد که مسئولیت تنظیم سفرهای هوایی بین اورادئا و پایتخت را به عهده خواهد گرفت.

هواپیماهایی که به تردد بین مرکز بیهور و بخارست می‌پردازد از ظرفیت پذیرش ۷۵ مسافر برخوردار خواهد بود و در طول هفته حداقل چهار سفر رفت و برگشت بین دو شهر خواهد داشت. البته به طور معمول و ثابت، آخر هفته نیز دو سفر انجام خواهد شد تا در مجموع مردم بتوانند در طول هفته ۶ بار به تردد بین اورادئا و پایتخت بپردازند. شهردار اورادئا به مردم قول داده است در آینده‌ای نه چندان دور، سفرهای بین‌المللی را نیز راه‌اندازی کند و دست کم، امکان رفت و آمد به اروپای غربی را فراهم آورد.

جالب است بدانید که کمپانی‌های محلی ساکن پارک صنعتی مرکز بیهور نیز آمادگی خود برای سرمایه‌گذاری در پروژه جدید را اعلام و ادعا کرده‌اند برای بهبود هر چه بیشتر و بهتر عملکرد خط هوایی جدید از هیچ اقدام و بودجه‌ای دریغ نخواهند کرد. برخی از این افراد مایل هستند به طور رایگان و تنها برای کمک به شهر، منابع مالی خود را در اختیار شهردار اورادئا قرار دهند، حال آنکه سایرین خواهان سهیم شدن در پروژه فوق هستند.

مقامات اورادئا علاوه بر تسهیل رفت و آمد مردم بین شهر و پایتخت، یکی از اهداف خود برای ایجاد اولین خط هوایی را جذب گردشگران از سایر نقاط رومانی و حتی در آینده از کشورهای جهان و در نتیجه رونق گردشگری و اقتصاد اعلام کرده‌اند.

ایجاد خطوط هوایی جدید در رومانی

کد خبر 513580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.