۱۲ مرحله کمک‌های مومنانه توسط پایگاه شهید بابایی اهدا شده است

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: طی برنامه‌ریزی های انجام شده تصمیم داریم در هشتم محرم، کانونی را تحت عنوان برنامه کمک‌های مومنانه پایگاه راه اندازی کنیم که این اقدام را به شکل نظام‌مند انجام دهد و در فاز اول، شعاع ۱۰ کیلومتری پایگاه را کمک رسانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ دوم علیرضا انگیزه صبح امروز _ سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰_ در نشست خبری، اظهار کرد: در قرن ۲۱، رسانه باارزش تر از از ثروت است، زیرا اخبار و اطلاعات در جهان امروز حرف اول را می‌زند بر همین اساس مطلوب است رسانه در جهت ارتقای جامعه به‌کار گرفته شود.

وی افزود: نباید اجازه دهیم برخی روی اخبار منفی موج سواری کنند؛ زیرا این اخبار انرژی خدمتگزاران ملت را می‌گیرد؛ اخباری که توسط خبرنگاران تولید می‌شود می‌توانند باعث حیات بخشی جامعه شود، بنابراین لازم است اخبار با دقت تنظیم شود. خبرنگاران را می‌توان سربازان عرصه رسانه تلقی کرد که نقش به‌سزایی در موفقیت جامعه ایفا می‌کنند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی تاکید کرد: لازم است به واسطه روز خبرنگار یاد و خاطر شهید خبرنگار صارمی و همچنین خبرنگاران پرواز c130 را گرامی بداریم، بسیاری از خبرنگاران به دلیل اینکه مرد میدان بودند نام آنها جاویدان مانده است، همانگونه که شهید آوینی مرد میدان بود و رشادت‌های زیادی را در مسیر اعتلای فرهنگ جبهه و جنگ انجام داد.

انگیزه خاطرنشان کرد: "برنامه کمک‌های مومنانه" از زمان شهید بابایی در این پایگاه برقرار بوده است در این راستا، اهداف و برنامه‌های شهید بابایی را در کمک‌های‌های مومنانه مد نظر قرار دادیم و طی ۱۲ مرحله، این کمک‌ها توسط پایگاه اهدا شده است، اما باید توجه داشت که برنامه کمک‌های مومنانه امری ترکیبی است که نیازمند همکاری است. طی برنامه‌ریزی های انجام شده تصمیم داریم در هشتم محرم، کانونی را تحت عنوان برنامه کمک‌های مومنانه پایگاه راه اندازی کنیم که این اقدام را به شکل نظام‌مند انجام دهد و در فاز اول، شعاع ۱۰ کیلومتری پایگاه را کمک رسانی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: محورهای شرارت جهانی با روحیه استکباری در سال‌های گذشته به دو کشور حمل کردند، همچنین بر اساس اخبار، آنها قصد داشتند که ایران را مانند سوریه کنند، اما زمانی که یک رئیس جمهور استکباری اعلام می‌کند که توانایی حمله به ۵۲ نقطه ایران را دارد، لازم است بدانیم که جسارت این کار را نداشت و بعد از حمله ایران به پایگاه آمریکایی، بهانه‌های متعددی آورند. اکنون اقتدار ایران از دریای سرخ و مدیترانه تا دریای عمان و اقیانوس هند ادامه دارد. بخش مهمی از این اقتدار مربوط به نیروی هوایی است که در جنگ تحمیلی این موضوع بارها با رشادت‌های خلبانانی چون شهیدان بابایی و دوران ثابت شد؛ بر همین اساس با توجه به اقتدار نیروهای مسلح ایران باید توجه داشت که بدون شک به هر تجاوز احتمالی دشمن پاسخ کوبنده خواهند داد.

کد خبر 513534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.