پیش‌بینی بورس فردا ۱۹ مردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود شاخص کل بورس فردا از پنج تا ۱۵ هزار واحد رشد را ثبت کند و  گروه‌های فلزات، پتروشیمی، شیمیایی، پالایشی و معدنی می‌توانند تأثیر بیشتری بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیل‌گر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه‌شنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: روز جاری از معدود روزهای هفته‌های اخیر بود که شاخص هم وزن رشد ۱.۲۲ درصدی را ثبت کرد در حالی که شاخص کل ۱.۰۸ درصد را رشد کرده بود، یعنی میزان رشد شاخص هم وزن از شاخص کل بیشتر بود، نشان از این است که نمادهای کوچک‌تر بازار نیز با روند صعودی بازار همراه شده و پیش بینی می‌شود که این روند تداوم داشته باشد.

ارزش معاملات در بازار در محدوده ۶ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان است، این مقدار گردش مالی توانایی این را ندارد که کلیت بازار را تغییر دهد، در روزهای گذشته در خاطر شما هست که سمت تقاضا به گروه بانکی کشیده شده بود و امروز به سمت گروه فلزات اساسی منتقل شد، در واقع نقدینگی موجود در بازار در بیان گروه‌های مختلف در حال حرکت است و بازار به صورت همگن رشد نمی‌کند.

نرخ دلار در بازار آزاد به محدوده ۲۵ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده که نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته این موضوع منجر می‌شود که روز سه شنبه بازار با افزایش تقاضا همراه باشد و طبیعتاً نمادهایی که از نرخ دلار تأثیر بیشتری می‌گیرند نیز با تقاضای بالاتری همراه خواهند بود.

پیش بینی می‌شود شاخص کل بورس فردا از پنج تا ۱۵ هزار واحد رشد را ثبت کند و گروه‌های فلزات، پتروشیمی، شیمیایی، پالایشی و معدنی می‌توانند تأثیر بیشتری بگیرند.

کد خبر 513458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.