بازار ارز دیجیتال امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

در تحلیل روز گذشته از تارگت قیمتی و احتمال ریزش در محدوده ۶۱.۸ فیبو گفته شد، پیش بینی می‌شود قیمت بیت کوین تا سطح ۴۲ هزار دلار کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ یکشنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

  • بیت کوین ۴۳ هزار و ۴۸۸ دلار، کاهش ۳.۲۱ درصدی
  • اتریوم دو هزار و ۹۲۴ دلار
  • بایننس کوین ۳۴۱ دلار و ۵۹ سنت
  • کاردانو یک دلار و ۴۱ سنت
  • دوج کوین ۲۳ سنت
  • ریپل ۷۸ سنت
  • پولکادات ۱۹ دلار و ۳۶ سنت
  • یونی سواپ ۲۶ دلار و ۱۵ سنت
  • بیت کوین کش ۵۵۴ دلار و ۴۵ سنت
  • مواردی مانند تتر، یو اس دی کوین و بایننس یو اس دی استیبل کوین هستند، استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و تغییرات آنها بسیار محدود است.

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

(منبع: ارز دیجیتال)

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۳ مرداد

پس از شکت سقف مقاومت داینامیک خود بیت کوین در حال پولبک زدن به سطح قبلی است، انتظار بازگشت قیمتی در محدوده ۳۶ هزار دلار را برای این رمز ارز متصوریم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۶ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

دقیقاً مطابق با تحلیل شاهد بازگشت قیمتی بیت کوین بودیم، انتظار داریم تا سطح ۴۸ هزار دلار رشد کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۷ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

روز گذشته بیان شد که انتظار داریم تا ۴۸ هزار دلار رشد کند، این رشد در حال حاضر تا محدوده ۴۵ هزار دلار محقق شد، در حال حاضر به سطح ۴۵ هزار دلار، فیبوی ۶۱.۸ واکنش نشان داده است در صورتی که نتواند عبور کند احتمال ریزش وجود دارد.

تحلیل تکنیکال ۱۸ مرداد

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

اگر به تحلیل روز گذشته دقت بفرمائید در خصوص تارگت قیمتی و احتمال ریزش در نحدوده ۶۱.۸ فیبو توضیح دادیم و دقیقاً محقق شد، تحلیل بالا گواه این موضوع است.

پیش بینی می‌شود قیمت بیت کوین تا سطح ۴۲ هزار دلار کاهش یابد.

اخبار مهم

دسترسی مشتریان جی‌پی مورگان به شش صندوق ارز دیجیتال

بانک آمریکایی جی‌پی مورگان طی سه هفته گذشته دسترسی به ۶ صندوق ارز دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشتریان خصوصی بانک می‌توانند به صندوق جدید بیت کوین گروه سرمایه‌گذاری نیویورک دیجیتال (NYDIG) دسترسی داشته باشند. این بانک همچنین دسترسی به صندوق بیت کوین شرکت اوسپری و صندوق‌های بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم و اتریوم کلاسیک شرکت گری اسکیل را مهیا کرده است. البته دسترسی به این صندوق‌ها فقط به خواسته مشتریان انجام می‌شود و بانک هیچ گونه تبلیغی برای این صندوق‌ها انجام نمی‌دهد.

همکاری بکت با کوئیزناس برای راه‌اندازی پرداخت‌های بیت کوینی

شرکت بکت همکاری جدیدی را با رستوران‌های زنجیره‌ای کوئیزناس آغاز کرده و می‌خواهد پرداخت‌های آزمایشی با بیت کوین را در برخی از شعب منتخب کوئیزناس در ایالت دنور آمریکا راه‌اندازی کند. بنا بر اعلام بکت، این سرویس جدید از میانه ماه اوت در دسترس مشتریان کوئیزناس قرار می‌گیرد. مشتریان برای استفاده از این سرویس جدید باید برنامه بکت را دانلود کرده و با خرید بیت کوین هزینه سفارش خود را در رستوران‌های کوئیزناس بپردازند. مشتریان برای خرید با بیت کوین ۱۵ دلار پاداش در قالب ارزهای دیجیتال دریافت می‌کنند.

پیرس: تمرکز زدایی واقعی تنها راه نجات پروژه‌های دیفای است

هستر پیرس، کمیسر بورس و اوراق بهادار آمریکا، معتقد است تنها راه خلاص شدن پروژه‌های دیفای از دست رگولاتورهای مالی این است که از همان ابتدای کار غیرمتمرکز باشند. پیرس با اشاره به تمرکزگرایی مخفیانه در پروژه‌های دیفای گفت اگر رگولاتورها بتوانند گروهی از افراد متمرکز را درون یک پروژه بیابند حتماً روی آن دست خواهند گذاشت و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. وی ادامه داد اگر پروژه‌های دیفای می‌خواهند غیرمتمرکز باشند باید کاملاً غیرمتمرکز باشند و تنها در این صورت است که از دیدگاه رگولاتورها در یک دسته‌بندی متفاوت قرار می‌گیرند.

مدیرعامل آرک اینوست حمایت خود را از اتریوم اعلام کرد

کتی وود، مدیرعامل مدیریت سرمایه‌گذاری آرک اینوست، در توییت اخیر خود حمایتش را از اتریوم و اکوسیستم مالی غیرمتمرکزی که در حول آن شکل گرفته است را اعلام کرد. او در توییتی نوشت: «آرک اینوست نوآوری دیفای که در حال تکامل بر روی بلاک چین اتریوم است را تحسین می‌کند.»گفتنی آرک اینوست ۷۲۱ هزار و ۹۳۶ سهم از صندوق اتریوم گری اسکیل را در اختیار دارد که ارزش آن در حال حاضر حدود ۱۶.۲ میلیون دلار است.

بایننس حساب قراردادهای آتی کاربران جدید در هنگ‌کنگ را بست

صرافی بایننس اعلام کرد افتتاح حساب قراردادهای آتی را برای کاربران جدید خود در هنگ‌کنگ مسدود کرده است. بایننس همچنین دسترسی کاربران قدیمی را به این بازار محدود کرده و به آنها سه ماه فرصت داده تمامی موقعیت‌های خود را ببندند. این اتفاق در حالی رقم خورد که نهاد تنظیم مقررات مالی در هنگ‌کنگ اعلام کرده بود بایننس مجور فعالیت در این منطقه را ندارد. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس هدف از اتخاذ این اقدامات را کمک به ایجاد بهترین روش‌ها برای رعایت قوانین در سراسر جهان عنوان کرد.

یک لایحه جدید در اوکراین پرداخت با ارزهای دیجیتال را مجاز می‌کند

اولکساندر بورنیاکو، معاون وزارت تحول دیجیتال اوکراین عنوان کرده است که یک لایحه جدید، پرداخت با ارزهای دیجیتال در این کشور را مجاز می‌کند. وی اظهار داشت که به واسطه این این لایحه، پرداخت با ارزهای دیجیتال از طریق واسطه‌های پرداخت در اوکراین قانونی خواهد شد. بورنیاکو همچنین خاطرنشان کرد در لایحه مذکور به صراحت آمده است که ارزهای دیجیتال در اوکراین به عنوان پول قانونی محسوب نمی‌شوند و فقط انجام پرداخت با آن‌ها مجاز خواهد شد.

ایلان ماسک تصویر مرتبط با دوج کوین را از پروفایل توئیتر خود حذف کرد

ایلان ماسک اخیراً تصویر پروفایل توئیتر خود را که رد دوج کوین در آن دیده می‌شد، به یک موشک فضایی تغییر داده است. این تصویر به احتمال زیاد با آغاز فعالیت تقویت کننده موشک اسپیس ایکس مرتبط است. ایلان ماسک در ۱۸ جولای تصویری را در پروفایل توئیتر خود قرار داد که در آن عینک آفتابی‌اش لوگوی دوج کوین را منعکس می‌کرد.

کامبوج تراکنش‌های برون‌مرزی ارز دیجیتال ملی خود را پیاده‌سازی می‌کند

چی سری، رئیس بانک مرکزی کامبوج عنوان کرد که این بانک درحال تحقیق بر روی تراکنش‌های برون‌مرزی باکونگ (Bakong) یا همان ارز دیجیتال ملی این کشور است و برای این منظور با بانک مرکزی تایلند و همچنین بزرگ‌ترین بانک مالزی یعنی میبنک (Maybank ) درحال همکاری است. وی اظهار داشت که تراکنش‌های برون‌مرزی باکونگ، کامبوجی‌های خارج از کشور را قادر می‌سازد تا به طور امن و کارآمد برای خانواده‌های خود پول ارسال کنند.

کاردانو در یک قدمی قراردادهای هوشمند؛ مرحله بنفش آلونزو اجرایی شد

کاردانو شبکه آزمایشی بنفش آلونزو را راه‌اندازی کرده و یک گام دیگر به اجرای قراردادهای هوشمند نزدیکتر شده است. شبکه آزمایشی مرحله بنفش که بعد از مراحل آبی و سفید اجرایی شده است، به طور کامل در دسترس عموم قرار دارد و تمامی صرافی‌ها، اپراتورهای استخرهای سپرده‌گذاری و اعضای برنامه پلوتوس پایونیر می‌توانند در آن شرکت کنند. گفتنی است مراحل آبی و سفید به ترتیب محدود به ۵۰ و ۵۰۰ کاربر بودند. انتظار می‌رود هارد فورک آلونزو اوایل سپتامبر در شبکه اصلی کاردانو اجرا شود.

استعفای ناگهانی مدیر شعبه بایننس در آمریکا

برایان بروکس، مدیر اجرایی شعبه بایننس در آمریکا، در پیامی در توئیتر استعفای خود را اعلام کرده است. بروکس دلیل این قطع همکاری را «اختلاف نظر بر سر مسائل راهبردی» عنوان کرد. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، ضمن تقدیر از تلاش‌های «ارزشمند» بروکس به مشتریان شعبه این صرافی در آمریکا تضمین داد این تحولات هیچ تأثیری بر کاربران نخواهد گذاشت.

نقشه بازار رمز ارزها

بازار ارز دیجیتال امروز ۱۸ مرداد ۱۴۰۰+ تحلیل و اخبار

کد خبر 513425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.