عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ مردادماه

در این بسته خبری از تأکید بر استفاده از دوچرخه در قزوین تا اولویت نخست شهرداری خرم‌آباد و بازدید مدیران شهری بجنورد از کشتارگاه صنعتی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

تأکید به استفاده از دوچرخه در قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در شرایطی که با شیوع بیماری کرونا روبرو هستیم استفاده از دوچرخه در کاهش احتمال ابتلاء به این بیماری مؤثر است.

فقدان خودروی پیشرو در آتش نشانی مهریز

سید محمد حسینی، مسئول آتش‌نشانی شهرداری مهریز با اشاره به گستردگی جغرافیایی مأموریت‌های این واحد، از مهمترین مشکلات حال حاضر آتش‌نشانی مهریز را فقدان خودروی پیشرو در ماموریت‌هایشان عنوان کرد.

اولویت نخست شهرداری خرم‌آباد

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و رفع موانع پیش روی این هدف اولویت مهم و نخست مدیریت شهری مرکز لرستان است.

نهضت مرمت آسفالت‌های معابر گرگان

مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان از آغاز نهضت مرمت (لکه گیری، بهسازی و روکشی) آسفالت‌های معابر و محلات سطح شهر از روز یکشنبه ۱۷ مرداد خبر داد.

گرفتار شدن روزانه ۴ شهروند زنجانی در آسانسور

حسن غفاری، مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: روزانه ۴ زنجانی در آسانسور گرفتار می‌شوند.

کف پل معلق آبیدر فعلاً برداشته می‌شود

آسوز شعبانی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه پروژه تفریحی پل معلق و زیپ لاین تکمیل است و هیچ گونه مشکلی ندارد، گفت: در حال حاضر با هدف جلوگیری از استفاده غیرمجاز و بروز حادثه تخته‌های کف پل معلق آبیدر تا زمان انتخاب پیمانکار برداشته شد.

بازدید از پروژه ساحل سازی ضلع شمالی رودخانه کارون در خرمشهر

فرهاد دربندی نور، سرپرست شهرداری خرمشهر در بازدید از پروژه ساحل سازی ضلع شمالی رودخانه کارون بر تسریع در روند عملیات اجرایی پروژه‌ی تکمیل دیوار ساحلی و پیاده رو سازی ضلع شمالی رودخانه کارون واقع در بلوار ساحلی امام (ره)، مطابق با زمان بندی تعیین شده به شرح مفاد پیمان نامه تاکید کرد.

بازدید عوامل مدیریتی و اجرایی شهرداری بجنورد از کشتارگاه صنعتی

علی گودرزی، سرپرست شهرداری بجنورد در بازدید از کشتارگاه این شهر بر لزوم رفع مشکل فاضلاب کشتارگاه تاکید کرد و گفت: تشدید نظارت‌ها بر رعایت بهداشت و نظافت محیطی، تقویت همکاری با مرکز بهداشت و اداره کل دامپزشکی در رعایت مسائل بهداشتی باید در اولویت قرار بگیرد.

درآمد پایدار شهرداری‌ها تکلیف می‌شود

علی حدادی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در صحن مجلس تعیین تکلیف می‌شود.

واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی در مهاباد

شیرکو نورانی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری مهاباد گفت: واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی این شهر آغاز شده است.

کد خبر 513408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.