جدیدترین خبر از انتخاب شهردار همدان

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: انتخاب شهردار در حال حاضر در مرحله پایانی است و هشت گزینه برای تصدی سمت شهردار پیش روی ما قرار دارد. جلسات ارائه برنامه‌های این هشت نفر چهارشنبه هفته جاری آغار می‌شود.

اکبر کاووسی امید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ترکیب شورای ششم شهر همدان، اظهار کرد: محمود مسگریان به عنوان رئیس شورای شهر همدان، سعید نظری به عنوان نایب رئیس شورا، سعید شهابی نیا به عنوان منشی دوم و ناصر صفری افلاکی به عنوان منشی اول فعالیت خود را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ترکیب در نظر گرفته شده برای شورای ششم شهر همدان، بنده به عنوان رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر، ناصر صفری افلاکی به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی، مرتضی کرباسیان به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت و رسیدگی به شکایات انتخاب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان افزود: سعید حاجی بابایی به عنوان رئیس کمیسیون شهرسازی، مهدی حیدری به عنوان رئیس کمیسیون عمران شورا، اکبر نظری به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری و سعید حاجی بابایی به عنوان رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان انتخاب شدند.

کاووسی امید به روند انتخاب شهردار شهر همدان نیز اشاره کرد و گفت: انتخاب شهردار در حال حاضر در مرحله پایانی بوده و هشت گزینه برای تصدی سمت شهردار پیش‌روی ما قرار دارد. جلسات ارائه برنامه‌های این هشت نفر چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه در ابتدا نامزدهای تصدی شهرداری همدان برنامه خود را ارائه می‌دهند سپس کاندیداها به پرسش اعضای شورا جواب می‌دهند و پس از آن چهار کارشناس در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری که با نظر هیئت رئیسه انتخاب شده‌اند در شورای شهر حضور پیدا می‌کنند و نظر خود را به صورت تحلیلی در اختیار هرکدام از اعضای شورا قرار می‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: پس از ارائه برنامه کاندیداها، اعضای شورای شهر با توجه به نمرات کسب شده، همینطور تحقیق و بررسی رزومه و برنامه‌ها، یک نفر را به عنوان شهردار همدان انتخاب می‌کنند.

کاووسی امید گفت: مجید شاکری کرم سرپرست شهرداری همدان با توجه به پیشنهادات اعضای شورای شهر همدان به مدت حداکثر سه ماه برای تصدی این سمت انتخاب شده است. وی قبل از آن مدیر منطقه چهار شهرداری همدان بود.

وی تاکید کرد: به امید خدا سعی داریم تا نهایتاً دو هفته آینده شهردار منتخب شهر همدان را انتخاب کنیم.

کد خبر 513363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.