طرح اصلاح قانون محدوده حوزه‌های انتخابیه مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از بحث و بررسی پیرامون طرح اصلاح قانون محدوده حوزه‌های انتخابیه مجلس در جلسه این کمیسیون خبر داد.

روح الله نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست روز گذشته کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی در دستورکار جلسه روز گذشته کمیسیون قرار داشت و به جهت پیشنهادات برخی نمایندگان مجلس در این زمینه، کارگروهی با محوریت صباغیان نایب رئیس کمیسیون شکل گرفت.

وی افزود: در ابتدای جلسه روز گذشته کمیسیون ابتدا دبیر این کارگروه گزارشی را از فعالیت‌های اعضا ارائه کرد سپس نماینده مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و نماینده دولت نظرات خود را در این زمینه مطرح کردند، در ادامه اعضای کمیسیون نیز دیدگاه‌های خود را نسبت به این طرح بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: نهایتاً در جلسه روز گذشته کمیسیون مقرر شد که در نشست بعدی اعضا به بررسی دقیق حوزه‌های انتخابیه بپردازند و طی یک فرآیند تعاملی با بقیه نمایندگان مجلس، این طرح در صحن علنی بررسی شود.

نجابت تصریح کرد: اقدامات کارشناسی مناسبی که در خصوص این طرح صورت گرفته است و ان‌شاءالله به مرحله‌ای برسد که کلیات طرح تصویب شده و جزئیات دقیق‌تری را از آن اعلام کنیم.

کد خبر 513322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.