«جوخه انتحار» صدرنشین گیشه آمریکا شد

فیلم «جوخه انتحار» به کارگردانی جیمز گان با وجود فروش ناامید کننده ۲۶.۵ میلیون دلار صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ورایتی، اقتباس کمیک «جوخه انتحار» با درجه بندی R به کارگردانی جیمز گان با فروش ۲۶٫۵ میلیون دلاری اش در هفته نخست به صدر گیشه آمریکای شمالی رسید. این فیلم در ۴ هزار سالن سینما به نمایش در آمده بود. از دلایل فروش ناامید کننده «جوخه انتحار» می‌توان به نگرانی فزاینده درباره نوع جدید دلتای بیماری کرونا و همینطور اکران این فیلم همزمان با نمایش در سرویس استریم "HBO Max" اشاره کرد.

فروش کمتر از ۳۰ میلیون دلار در هفته نخست برای فیلمی با بودجه ۱۸۵ میلیون دلاری رقم شگفت انگیزی به حساب نمی‌آید. «جوخه انتحار» در فراسوی مرزهای آمریکا نیز در بین ۷۰ سرزمین دیگر ۳۵ میلیون دلار فروش کرد.

نسخه سال ۲۰۱۶ فیلم «جوخه انتحار» در هفته نخست اکران ۱۳۳ میلیون دلار فروش داشت و در انتها نیز به رقم فروش ۷۴۶ میلیون دلار رسید، البته این میزان فروش در حالی رخ داد که نه کرونایی بود و نه فیلم همزمان در سرویس استریم نمایش داده شد.

البته تحلیلگران انتظار داشتند «جوخه انتحار» با وجود نقد مثبت منتقدان، شروع قدرتمندتری در گیشه داشته باشد. این فیلم در حال حاضر امتیاز ۹۲ درصد را از منتقدان تارنمای راتن تومیتوز دریافت کرده است.

در این هفته، فیلم «گشت و گذار در جنگل» با بازی دواین جانسون با اختلاف در جایگاه دوم قرار گرفت. فیلم «گشت و گذار در جنگل» محصول دیزنی که هفته پیش جایگاه اول را در اختیار داشت این هفته با افت ۵۵ درصدی و فروش ۱۵٫۷ میلیون دلاری در رتبه دوم قرار گرفت. مجموع فروش جهانی فیلم «گشت و گذار در جنگل» این هفته به عدد ۱۲۱ میلیون دلار رسید. رتبه سوم این هفته نیز به فیلم «سالخورده» ساخته ام نایت شیامالان با ۴٫۱ میلیون دلار فروش رسید.

کد خبر 513320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.