افزایش ساعات کار و تعداد غسالان بهشت رضوان مشهد

سرپرست شهرداری مشهد با توجه به افزایش تعداد فوتی های ناشی از ویروس کرونا دراین شهر و در پی آن حضور تعداد زیادی از بستگان افراد فوت شده در آرامستان بهشت رضوان، از مدیران این آرامستان بهشت خواست تا هرچه سریعتر نسبت به افزایش ساعت کارسالن تغسیل اموات و تعداد غسالان اقدام کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در بازدید از آرامستان بهشت رضوان که با حضور مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری، حجت الاسلام مهدی دامغانی مدیرعامل سازمان فردوس‌ها و جمعی از مدیران خدمات شهری انجام شد، از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به مردم در آرامستان بهشت رضوان قرار گرفت و ضمن گفتگو با مراجعان به درخواست‌های آنها گوش فرا داد.

وی در پاسخ به درخواست تعدادی از مراجعان که با توجه به گرمای هوا خواستار افزایش تعداد سایبان‌ها در اطراف سالن‌های تغسیل بودند، از مدیران مجموعه آرامستان بهشت رضوان درخواست کرد تا هرچه سریع‌تر و ظرف یک الی دو روز آینده نسبت به نصب سایبان در این محل اقدام کنند.

سرپرست شهرداری مشهد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای رفاه حال مراجعان دستور داد تا ضمن تشدید اجرای پروتکل‌های بهداشتی نسبت به توزیع آب بسته بندی شده رایگان در آرامستان اقدام شود.

وی در پاسخ به درخواست تعداد دیگری از مراجعان که مدت زمان انتظار انجام امور مربوط به پذیرش، تغسیل و دفن را به دلیل تعداد بالای فوتی‌ها طولانی اعلام کرده و خواستار رسیدگی و تسریع در فرایند خدمات رسانی در بهشت رضوان بودند نیز موضوع را در جلسه‌ای فوری با حضور معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان فردوس‌ها و مدیران مجموعه بهشت رضوان بررسی و به موجب آن مقرر شد تا ساعت کار سالن‌های تغسیل و همچنین تعداد غسالان و دفن کنندگان طی روزهای آینده افزایش پیدا کند.

خواجه نائینی همچنین خواست تا در راستای کاهش مدت زمان حضور مراجعان در آرامستان و جلوگیری از ازدحام جمعیت، زمان ورود و تغسیل متوفیان از طریق پیامک یا تابلو اطلاع رسانی به بستگان درجه یک آنها اطلاع رسانی شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات بسیار زیاد مدیران و کارکنان سازمان فردوس‌ها به ویژه کادر اجرایی و کارکنان تمامی بخش‌های آرامستان بهشت رضوان از مردم خواست تا با تعداد کمتری برای انجام امور کفن و دفن به آرامستان مراجعه و پروتکل‌های بهداشتی را هرچه بیشتر رعایت کنند.

کد خبر 513313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.