جواد نکونام: لیاقت قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم

جواد نکونام با فولاد قهرمان جام حذفی ایران شد.

به گزارش ایمنا، جواد نکونام پس از دیدار با استقلال در فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال و پیروزی مقابل این تیم در نشست خبری اظهار کرد: اول از همه روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و این قهرمانی مبارک آنها باشد. از همه آنها تشکر می‌کنم. در دو فصلی که آنجا بودم به من لطف داشتند و ما کمترین کار را برای آنها کردیم.

وی افزود: تشکر ویژه از بازیکنانم دارم. آنها واقعاً بزرگ هستند و با سختی و تلاش قهرمان شدند. روزی که پنجره نقل و انتقالات ما به ناحق بسته شد، اتفاقی که نباید برای ما افتاد. تنها یک راه داشتیم و باید سخت تلاش می‌کردیم تا بتوانیم کمبود بازیکن را جبران کنیم. این سخت کوشی و تلاش به ما انرژی داد و گاهی به ما ضربه زد. در بازی با مس رفسنجان من بازیکنی نداشتم که بخواهم به میدان بفرستم. مهاجمم را به دفاع وسط آوردم. کار سختی در لیگ داشتیم و می‌خواستیم در جام حذفی موفق باشیم. از بازی اول مقابل ماشین‌سازی با برنامه بودیم و کارشناسان می‌توانند ببینند و آنالیز کنند. نشان دادیم که باکیفیت هستیم و می‌توانیم مقابل تیم‌هایی که هزینه کردند عملکرد خوبی داشته باشیم.

نکونام عنوان کرد: باشگاهی بود ۲۳ بازیکن برای یک فصل گرفت و ما ۷ بازیکن گرفتیم. باشگاهی بود که از لیگ یک آمده بود و از ما بیشتر هزینه کرده بودم. از شاگردانم تشکر می‌کنم که سخت جنگیدند. از تمام اعضای کادر فنی و مسئولان باشگاه و آذری و.. تقدیر و تشکر می‌کنم. من کسی هستم که در فوتبال هم سختی می‌کشیدم و اگر در سختی قرار می‌گرفتم تلاشم را بیشتر می‌کردم. به همین دلیل برخی مواقع به همکارانم سخت گرفتم تا به این روز برسیم.

وی ادامه داد: این قهرمانی مبارک مردم خوزستان و هواداران فولاد باشد. لیاقت جام را داشتیم و سهمیه مستقیم گرفتیم. سال گذشته هم باید مستقیم به آسیا می‌رفتیم و قهرمانی جام حذفی شرایط را تغییر داد. خدا را شکر می‌کنم که در دومین سال مربیگری‌ام در فولاد توانستم یک جام بگیریم و به آسیا برویم. قطعاً تنهایی کاری از دست من ساخته نبود و همه از من حمایت کردند تا به موفقیت رسیدیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر جنب و جوش‌های سعید آذری در کنار زمین، تصریح کرد: همه چیز در فوتبال مشخص است. مدیری که فوتبالی است و اتفاقات را می‌بیند قطعاً به گونه خاص خود خوشحالی می‌کند. ما یک تیم هستیم و مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و مهم این است که در پایان خوشحال باشیم.

نکونام افزود: دست تمام کارگران فولاد را می‌بوسم و با مبالغی که در اختیار ما قرار گرفت توانستیم آنها را سربلند کنیم.

کد خبر 513274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.