واکنش بایرن مونیخ به شایعات جذب لیونل مسی

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، هر گونه شایعات پیرامون علاقه این باشگاه به جذب لیونل مسی را رد کرد.

به گزارش ایمنا، سه شب پیش باشگاه بارسلونا در خبری شوکه کننده و غیر قابل باور برای هواداران این تیم اعلام کرد که هیچ راهی برای تمدید قرارداد لیونل مسی وجود ندارد و این فوق ستاره آرژانتینی فصل آینده در تیم دیگری به میدان خواهد رفت؛ موضوعی که طی روزهای اخیر در صدر اخبار قرار داشته است.

بعد از قطعی شدن جدایی مسی از بارسلونا شایعات در رابطه با آینده این بازیکن به اوج خود رسیده است. با این حال اکثر اخبار حکایت از آن دارد که مقصد بعدی فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود و حتی توافقات نیز در این زمینه صورت گرفته است.

طی ساعات اخیر برخی منابع از علاقه بایرن مونیخ به جذب لیونل مسی نیز خبر دادند که حالا مدیر ورزشی باشگاه آلمانی این موضوع را تکذیب کرده است. حسن صالح حمیدزیچ در این باره گفت: "متاسفانه هیچ راهی برای جذب لیونل مسی توسط ما وجود ندارد."

حمیدزیچ درباره اخبار پیرامون علاقه بایرن مونیخ به ارلینگ هالند نیز گفت: " البته او بازیکن بسیار خوبی محسوب می‌شود و خیلی هم جوان است اما او بازیکن دورتموند است. با این حال من هر روز لواندوفسکی را در تمرینات می‌بینم که به تازگی بهترین بازیکن جهان شده و هنوز هم عطش زیادی برای موفقیت دارد."

منبع: دانشجو
کد خبر 513256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.