کسب رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان توسط خبرنگاران ایمنا

سه خبرنگار خبرگزاری ایمنا رتبه‌های برتر نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نخستین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان استان اصفهان به مناسبت روز خبرنگار روز گذشته برگزار شد و از مجموع ۴۲۱ اثر رسیده در بخش‌های مختلف این جشنواره نفرات برگزیدگان در بخش‌های تیتر، عکس، فیلم، حرفه‌ای و کرونا معرفی و تقدیر شدند. گفتنی است که در بخش حرفه‌ای جشنواره بهنام عبدلی، ابوالفضل داستان پور و سروش فدایی خبرنگاران خبرگزاری ایمنا حائز رتبه‌های برتر جشنواره شوند.

بخش حرفه‌ای

در بخش حرفه‌ای رتبه اول به بهنام عبدلی با گزارش چوگان در نقش جهان؛ فرصت یا تهدید؟ از خبرگزاری ایمنا و علی کریمی از باشگاه خبرنگاران جوان تعلق گرفت و مریم سجادی از خبرگزاری تسنیم، علیرضا حکیمیان از خبرگزاری ایرنا و ابوالفضل داستان پور با مطلب همه چیز از بازی سپاهان پرسپولیس سال ۸۷ شروع شد از خبرگزاری ایمنا به صورت مشترک رتبه دوم را کسب کردند. رتبه سوم این بخش نیز به صورت مشترک به بهاره کلوندی از خبرگزاری تسنیم و پدرام وقایع نگار از سایت فوتبالی اهدا شد.

کسب رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان توسط خبرنگاران ایمنا

کسب رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان توسط خبرنگاران ایمنا

بخش ویژه کرونا

در بخش ویژه کرونا سروش فدایی تهرانی با مطلب رعایت اصول بهداشتی برای تیم‌های لیگ برتری چقدر آب می‌خورد؟ از خبرگزاری ایمنا برگزیده شد؛ همچنین آثار امیرحسین اکبری از خبرگزاری ایرنا، نسیم مسیبی از باشگاه خبرنگاران جوان، احسان جزینی از خبرگزاری صدا و سیما و فاطمه نصر از خبرگزاری ایسنا در بخش ویژه کرونا برگزیده شد.

کسب رتبه‌های برتر جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان توسط خبرنگاران ایمنا

بخش عکس، فیلم و تیتر برتر

در بخش عکس فاطمه نصر و امیر حسینی از خبرگزاری ایسنا به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کردند و زهرا باغبان از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش فیلم نیز از آثار میلاد میردامادی از روزنامه اصفهان زیبا تقدیر شد و رتبه اول این بخش به علیرضا بهزادیان از واحد خبر صدا و سیما رسید و رؤیا مهدیخانی از واحد خبر صدا و سیما و نسیم مسیبی از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش آخر یعنی بخش تیتر رتبه اول به الهه مولادوست از خبرگزاری ایسنا با مجموع تیترهای «غرش شیرهای ساکت در فوتبال ایران»، «دیوار قهرمانی بم در اصفهان ترک خورد» و «ذوب آهن، سربازان نیروی زمینی را به مرخصی فرستاد» رسید و محمد نوری از خبرگزاری فارس رتبه دوم و مرضیه غفاریان از روزنامه نصف جهان و جمشید حسینی از سایت صاحب نیوز به صورت مشترک رتبه سوم را از آن خود کردند.

در بخش تیتر از پژمان سلطانی از پایگاه ایراسین و رضا موحدی فر از هفته‌نامه ورزشی‌ها و در بخش حرفه‌ای نیز از سمیه مسرور از خبرگزاری ایلنا و اسماعیل حسن زاده از پایگاه خبری عصرآران تقدیر شد.

کد خبر 513145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.