زاکانی موضع خود را در برابر ورود اتوبوسی نیرو به شهرداری روشن کند

عضو شورای شهر ششم تهران خطاب به زاکانی گفت: موضع خود را در خصوص استفاده از نیروهای درون شهرداری و ورود اتوبوسی نیرو به شهرداری روشن کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران پس از سخنان زاکانی، در فرصت پرسش اعضا خطاب به او اظهار کرد: چون اولین بار است که از این میکروفن با مردم تهران صحبت می‌کنم؛ امیدوارم این میکروفن جز برای رضای خدا برای من باز نشود و همه چیز در جهت بیان منافع مردم باشد.

وی افزود: آقای زاکانی در صحبت‌های خود به نکته خوبی اشاره کرد. شهر، شهروند و شهرداری مثلث سه ضلعی است و برای رسیدن به ایده آل الگوی جهان اسلام باید به ارتقای شهرداری بپردازید.

عضو شورای ششم شهر تهران گفت: بعد از انقلاب همیشه از بیرون به شهرداری آمدند و این ایرادی ندارد. شما نیز وارد شهرداری تهران خواهید شد. اما اکنون شهرداری تهران به بلوغی رسیده است که می‌گوید من می‌توانم شهردار تهران را و مدیران را از بدنه خود عرضه کنم.

امانی تصریح کرد: بدنه شهرداری تهران نگران هستند. آقای علوی در صحبت‌های خود گفتند که ما در مقابل مدیران اتوبوسی می‌ایستیم، ما هم با شما هم پیمانیم اما از آقای زاکانی می‌خواهیم اینجا موضع خود را پشت این تریبون نسبت به این موضوع روشن کنند.

وی ادامه داد: به پرسنل شهرداری در زمان انتخابات قول دادیم و گفتیم به شما اعتماد داریم، لذا خواهش می‌کنم موضع خود را در این زمینه روشن کنید و به بدنه شهرداری آرامش دهید که آنها نگران نباشند.

عضو شورای شهر تهران گفت: شما نشان دادید ضد فساد و رانت هستید و این افتخار ما است اما کافی نیست، مهم توان انجام کار سنگین اجرایی است که از فردای انتخاب بر عهده می‌گیرید.

کد خبر 513103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.