ممکن است فرایند تایید زاکانی بیش از چند روز طول بکشد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از آنجایی که معلوم نیست، علیرضا زاکانی چه زمانی برای خروج از مجلس رأی بگیرد و برنامه‌ای نیز باید در دولت اجرا و قانونی شود ممکن است این فرایند قدری به طول بیانجامد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران، پیش از آغاز جلسه رسمی امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهردار فعلی می‌تواند به کار خود ادامه دهد، اما ایشان گفتند اگر این فرایند به طول بینجامد برایشان مشکل ایجاد می‌شود.

وی افزود: با مشورت دوستان به این نتیجه رسیدیم از آنجایی که معلوم نیست دکتر زاکانی چه زمانی برای خروج از مجلس رأی بگیرد و سپس برنامه‌ای نیز باید در دولت اجرا و قانونی شود ممکن است این فرایند طولانی شود و بعد از آن باید به وزارت کشور برود و هیأت تطبیق بررسی کند. این فرایند قدری به طول می‌انجامد.

چمران ادامه داد: تصمیم بر این شد که برای شهرداری سرپرست انتخاب شود و بر روی علیرضا جاوید توافق شد. او را به آقای حناچی معرفی کردیم تا هماهنگی‌ها را انجام دهند و سپس برای سرپرستی ایشان رأی‌گیری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: آقای زاکانی امروز آمده‌اند تا برنامه خود را ارائه دهند و بعد رأی گیری صورت می‌گیرد.

چمران در پاسخ به اینکه پروسه زمانی سرپرست سه ماه است یا کمتر؟ گفت: کمتر از این خواهد بود و زودتر تمام می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا آرا انتخاب شهردار شفاف اعلام می‌شود؟ پاسخ داد: بر اساس قانون باید رأی‌گیری به صورت مخفی انجام شود.

کد خبر 513054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.