اعتبارنامه ۶ نماینده جدید مجلس تایید شد

اعتبارنامه شش نماینده جدید مجلس شورای اسلامی که در انتخابات میان دوره‌ای موفق به حضور در مجلس یازدهم شده بودند، با رای نمایندگان تایید شد و به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه‌های ابراهیم نجفی منتخب مردم آستانه اشرفیه، ولی الله بیاتی منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان، فتح الله توسلی منتخب مردم بهار و کبودر آهنگ، اسماعیل کوثری منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، سیدناصر حسینی پور منتخب مردم گچساران و باشت و سیدمرتضی حسینی منتخب مردم میانه در مجلس یازدهم پس از قرائت گزارش شعب به تایید نمایندگان مجلس رسید.

رحمت الله نوروزی گزارش شعبه یک بررسی اعتبارنامه ابراهیم نجفی را به شرح زیر قرائت کرد:

در اجرای ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز سه شنبه مورخ ۵ مردادماه ۱۴۰۰ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۰ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی به اتفاق آرا تایید شد.

همچنین سلمان اسحاقی گزارش شعبه چهار بررسی اعتبارنامه‌های ولی الله بیاتی و فتح الله توسلی را به شرح زیر قرائت کرد:

در اجرای ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخبان حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان و بهار و کبودر آهنگ که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز سه شنبه مورخ ۵ مردادماه ۱۴۰۰ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی به اتفاق آرا تایید شدند.

در ادامه علی اصغر باقرزاده گزارش شعبه شش بررسی اعتبارنامه اسماعیل کوثری را به شرح زیر قرائت کرد:

در اجرای ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز سه شنبه مورخ ۵ مردادماه ۱۴۰۰ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۶ مرداد ۱۴۰۰ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی به اتفاق آرا تایید شد.

محمد علیپور نیز گزارش شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه سید ناصر حسینی پور را به شرح زیر قرائت کرد:

در اجرای ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه گچساران و باشت که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز سه شنبه مورخ ۵ مردادماه ۱۴۰۰ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۵ مرداد ۱۴۰۰ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی به اتفاق آرا تایید شد.

همچنین حسن نوروزی نیز گزارش شعبه چهارم بررسی اعتبارنامه سید مرتضی حسینی را به شرح زیر قرائت کرد:

در اجرای ماده ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس اعتبارنامه منتخب حوزه انتخابیه میانه که پس از انجام مراسم تحلیف در جلسه روز سه شنبه مورخ ۵ مردادماه ۱۴۰۰ به این شعبه ارجاع گردیده بود در جلسه مورخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ این شعبه مورد بررسی قرار گرفت که پس از بررسی به اتفاق آرا تایید شد.

در جریان قرائت این اعتبارنامه‌ها، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، پس از قرائت گزارش شعبات و عدم اعتراض نمایندگان، اعلام کرد که اعتبارنامه‌های مذکور مورد تایید قرار گرفته است.

کد خبر 513042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.