خبرنگاران چشم‌های بیدار جامعه هستند، قدرشان را بدانیم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در میان خبرنگاران دوستان بسیار نازنینی دارم که درک همه‌ی روزهای سال رفیق هستیم نه فقط ۱۷ مرداد. کسانی که بارها خطاهایم را دیده‌اند و با بزرگواری برای اصلاح آن کمک کرده‌اند، کسانی که در حوزه کاری ما که شب و روز ندارد اتفاقات خوب را پوشش داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علیپور در اینستاگرام خود نوشت:

"من از تبریک‌های کیلویی و کلیشه‌ای خوشم نمی‌آید. اینکه یکسال تمام به یک قشر بی‌اعتنایی و گاهی بی‌احترامی می‌کنیم و بعد یک روز آنها را حلوا حلوا کرده و روی سر می‌گذاریم بیشتر شبیه ریاکاری و باج دادن است تا احترام و تکریم.

در میان خبرنگاران دوستان بسیار نازنینی دارم که درک همه‌ی روزهای سال رفیق هستیم نه فقط ۱۷ مرداد. کسانی که بارها خطاهایم را دیده‌اند و با بزرگواری برای اصلاح آن کمک کرده‌اند، کسانی که در حوزه کاری ما که شب و روز ندارد اتفاقات خوب را پوشش داده‌اند، کاری کرده‌اند که پاکبانان محترم و شریف دیده شوند و گاهی با نقدهای صریح ما را وادار کرده‌اند تا عیب‌ها را اصلاح کنیم. آنها چشم‌های بیدار جامعه هستند و قدردانشان هستم.

این روز را به خبرنگاران عزیزی تبریک می‌گویم که شریف هستند و عاشق این کار دشوار. پوزش می‌خواهم اگر گاهی به دلیل مشغله بسیار در پاسخ دادن به سوال‌های شما کوتاهی کرده‌ام. خدا مراقب شما و خانواده‌های عزیزتان باشد. "

خبرنگاران چشم‌های بیدار جامعه هستند، قدرشان را بدانیم

کد خبر 513007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.